عباسی: مجبور هستیم نام سیاه‌جامگان را تغییر دهیم

مالک باشگاه سیاه جامگان خراسان گفت: باید بگویم میثاقیان سال آینده هم سرمربی تیم ما خواهد بود.

«محمدرضا عباسی» در رابطه با تغییر نام این باشگاه برای حضور در لیگ برتر فصل هفدهم، اظهار داشت: برای گرفتن مجوز کمیسیون ماده 5 مجبور هستیم که اسم باشگاه را تغییر دهیم. چند اسم را پیشنهاد دادیم که هنوز خبری از موافقت با این اسامی نشده است.

محمدرضا عباسی افزود: برای انتخاب نام جدید،گزینه‌هایی مد نظرمان است و البته از هواداران هم نظرسنجی به عمل آوردیم که اکثریت درخواست نام ابومسلم را داشتند و احتمال دارد در صورت حل مشکلات مان در کمیسیون ماده 5 تربیت بدنی استان خراسان با این نام در مسابقات لیگ برتر شرکت کنیم.

وی درباره اینکه آیا میثاقیان فصل بعد هم در سیاه جامگان می ماند یا خیر، گفت: اکبر میثاقیان فعلا در کلاس های مربیگری حضور دارد و پس از اتمام این کلاس ها  او به مشهد می آید تا درباره فصل بعد تکلیف مان را مشخص کنیم، ولی باید بگویم او سال آینده هم سرمربی تیم ما خواهد بود.

مالک باشگاه سیاه جامگان عنوان کرد: فصل گذشته در حالی که تیم ما در رده ما قبل آخر قرار داشت و کمتر کسی پیش بینی می کرد تا بتواند در لیگ ماندگار شود اما با استفاده از تجربه بالای میثاقیان توانستیم چنین امری را میسر سازیم و در لیگ بمانیم و مطمئنم امسال می توانیم نتایج بهتری را با میثاقیان کسب کنیم.

وی گفت: در حال مکاتبه و رایزنی هستیم تا بتوانیم پیش از شروع لیگ با یکی از شرکت ها قرارداد همکاری امضاء کنیم تا در لیگ هفدهم تمام هزینه های تیم را تقبل کند.

عباسی در پایان بیان کرد: در هفته جاری با بیشتر بازیکنان تیم تسویه حساب خواهیم کرد و پس از آن هم به سراغ گزینه های مدنظر سرمربی تیممان می رویم تا با آن ها مذاکره کنیم.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *