به چیزی غیر از قهرمانی فکر نمی‌کنیم

مسابقات قهرمانی فوتسال زیر ۲۰ سال آسیا از بیست و چهارمخرداد در سالن شهید پورشریفی شهر تبریز برگزار می شود وتیم ملی زیر ۲۰ سال ایران در اولین دیدار خود از روز جمعه(۲۴ خرداد) به مصاف هنگ گنگ می رود.

سرمربی مشهدی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال ایران گفت: بحث صغر سنی تیم‌ها از قدیم وجود داشته است. اما ما با تمامتوان خود پا به میدان مبارزه می‌گذاریم.

حمید شاندیزی اظهار کرد: خدا رو شکر شرایط بچه‌های تیمخوب است و به جا‌های خوبی می‌رسیم. بچه‌ها آمادگی خوبیدارند و آماده هستیم که در مسابقات قهرمانی آسیا شرکتکنیم.

*واقعیت این است که صغر سنی وجود دارد

شاندیزی درباره حواشی روز‌های اخیر مبنی بر صغر سنیبرخی از تیم‌های شرکت کننده در مسابقات قهرمانی آسیا بیانداشت: یک سری واقعیت‌ها وجود دارد که قابل پنهان کردننیست و ما در دوره قبل هم شاهد این بحث‌ها بوده ایم.

وی ادامه داد: من در هیچ مصاحبه‌ای نگفتم که، چون صغرسنی وجود دارد ما نمی‌توانیم قهرمان شویم، به هیچ عنوان بندهچنین صحبتی را بیان نکرده ام. اما واقعیت این است که بحثصغر سنی تیم‌ها از قدیم وجود داشته است. اما ما با تمام توانخود پا به میدان مبارزه می‌گذاریم و کاری به این حرف‌هانداریم.

*سعی می‌کنیم جام را در ایران نگه داریم

شاندیزی ادامه داد: همان طور که در دوره قبل ما قهرمان اینمسابقات شدیم امسال هم سعی می‌کنیم که از این عنوان درکشور خود دفاع کنیم و به عنوان مدافع قهرمانی جام را در خانهنگه داریم.

*عراق با تمام توان خود به میدان می‌آید

سرمربی تیم ملی فوتسال امید ایران درباره شایعه کناره گیریتیم ملی امید عراق اظهار داشت: اصلا چنین چیزی نیست تیمعراق با تمام توان خود در این مسابقات حاضر خواهد شد و اینخبر شایعه است.

*برای قهرمانی در آسیا تلاش می‌کنیم

شاندیزی درباره شرایط تیم ملی و این که آیا می‌تواند دوبارهعنوان قهرمانی را به دست آورد بیان داشت: صددرصد ما توانخود را می‌گذاریم و اگر به چیزی به غیر از قهرمانی فکرمی‌کردیم اصلا تمرین نمی‌کردیم. بالاخره ممکن است هر اتفاقیبیافتد، اما ما تلاش و تدبیر خود را انجام می‌دهیم و برایقهرمانی پا به میدان مبارزه می‌گذاریم و بقیه مسائل نیز دستخدا است. امیدورایم که خدا ما را کمک کند تا بتوانیم دوبارهمقام قهرمانی را به دست بیاوریم.

*سطح مسابقات قهرمانی آسیا بالا است

سرمربی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال در مورد تیم‌های شرکتکننده در این مسابقات گفت: همه تیم‌ها خوب هستند و این کهعده‌ای می‌گویند تیم‌های آسانی در این مسابقات شرکتمی‌کنند، آن افراد یا فوتسالی نیستند و یا شناختی از فوتسالندارند. همه تیم‌ها خوب هستند همین طور که تیم ما بسیار عالیو خوب است. شما در سال‌های آینده یک کیفیت بسیار خوب وبالایی از این مسابقات شاهد خواهید بود.

*بازی با تیم‌های لیگ برتری نقاط ضعف ما را نشان می‌دهد

شاندیزی درباره اردو‌های تیم ملی و همچنین بازی تدارکاتی باچند تیم لیگ برتری بیان داشت: ما ۲ مرحله اردوی دیگر نیزخواهیم داشت و در این مدت سعی داریم که با چند تیم خوبلیگ برتری بازی کنیم تا نقاط ضعف ما مشخص شود. دفاع مامقداری مشکل دارد که در این هفته برنامه ریزی کرده ایم تامشکلات خود را رفع کنیم و همچنین قرار است که در این هفتهاگر شد با یک تیم لیگ برتر خوب بازی تدارکاتی داشته باشیم.

شاندیزی در پایان بیان کرد: بچه‌های تیم در آرامش کاملهستند و این انگیزه من را خوشحال می‌کند. اعضای تیم ملیهدفشان فقط قهرمانی است و هر چه خدا بخواهد همانمی‌شود.

*گروه بندی و برنامه زمانبندی این مسابقات به شرح زیر است:

گروه اول : ایران ، افغانستان ، هنگ کنگ

گروه دوم : تایلند ، لبنان ، قرقیزستان

گروه سوم : ژاپن ، ویتنام ، تاجیکستان

گروه چهارم : عراق ، اندونزی ، چین تایپه

*روز جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۸

چین تایپه عراق ساعت ۱۲:۰۰

تاجیکستان ژاپن ساعت ۱۴:۳۰

قرقیزستان تایلند ساعت ۱۷:۰۰

هنگ کنگ ایران ساعت ۱۹:۳۰

*روز شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸

اندونزی   چین تایپه ساعت ۱۲:۰۰

ویتنام تاجیکستان ساعت ۱۴:۳۰

لبنان قرقیزستان ساعت ۱۷:۰۰

افغانستان هنگ کنگ ساعت ۱۹:۳۰

*روز یکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸

عراق   اندونزی ساعت ۱۲:۰۰

ژاپن ویتنام ساعت ۱۴:۳۰

تایلند لبنان ساعت ۱۷:۰۰

ایران افغانستان ساعت ۱۹:۳۰

*مرحله یک چهارم نهایی روز سه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸

تیم اول گروه چهارم تیم دوم گروه سوم ساعت ۱۱:۰۰

تیم اول گروه سوم تیم دوم گروه چهارم ساعت ۱۴:۰۰

تیم اول گروه دوم تیم دوم گروه یک ساعت ۱۷:۰۰

تیم اول گروه یک تیم دوم گروه دو ساعت ۲۰:۰۰

*مرحله نیمه نهایی روز پنجشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۸

تیم برنده دیدار (تیم اول گروه دوم تیم دوم گروه یک) با تیمبرنده دیدار (تیم اول گروه یک تیم دوم گروه دو) ساعت ۱۵:۳۰

تیم برنده دیدار (تیم اول گروه چهار تیم دوم گروه سه) با تیمبرنده دیدار (تیم اول گروه سوم تیم دوم گروه چهارم) ساعت۱۸:۳۰

*فینال و رده‌بندی روز شنبه یکم تیر ۱۳۹۸

دیدار رده بندی ساعت ۱۶:۰۰

فینال ساعت ۱۸.۳۰

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *