خودروی چراغ خاموش سرنخی برای کشف ۲۰۰ فقره سرقت در مشهد

با تیزبینی مأموران کلانتری ۱۵ مشهد سارق ۲۰۰ فقره سرقت قطعات و محتویات داخلی خودرو دستگیر شد.

در راستای اجرای طرح امنیت محله محور هنگام گشت زنی در خیابان تورج مأموران کلانتری ۱۵ سناباد به یک دستگاه خودروی mvm که به صورت چراغ خاموش در حال حرکت بود مشکوک شدند.

سرهنگ بوستانی گفت: بلافاصله ماموران برای بررسی بیشتر به خودرو نزدیک که راننده آن با مشاهده خودروی پلیس به صورت خلاف جهت، متواری شد. با متواری شدن خودرو مشخصات خودرو از طریق سامانه های پلیسی استعلام، مشخص شد خودرو سرقتی است.

فرمانده انتظامی مشهد تصریح کرد:: تیم گشت کلانتری سناباد پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو را با استفاده از قانون بکارگیری سلاح متوقف و راننده را که به صورت پیاده قصد فرار داشت در اقدامی ضربتی دستگیر کردند.

در بازرسی از خودرو تعداد زیادی قطعات و محتویات داخل خودرو شامل باند بلندگو، دستگاه دی وی دی، مموری، تلفن همراه، تعدادی عینک آفتابی، انواع سوئیچ و ریموت درب منزل، مدارک خودرو ۲ فقره چک بانکی و مقادیری غیر قابل توزین مواد مخدر صنعتی کشف شد.

متهم ۲۵ ساله پس از انتقال به کلانتری چندین مرحله بازجویی های علمی پلیس در مواجهه با مستندات کشف شده به ۲۰۰ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در محدوده خیابانهای سناباد کلاهدوز ساجدی صورت و دیگر نقاط شهر مشهد اعتراف کرد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *