ایران عزیز و مشهد الرضا را بسازید

در ابتدا روی سخن به رییس جمهور محبوب؛

جناب روحانی بی شک جناب عالی از من جوان بیشتر مشکلات این روزها را می دانید و در فکر چاره هستید.

در این سحرگاه پسری که کوچک ترین یار شما است چشم به جهان گشود و در آینده به تاریخ می نگرد و مسرور اوج عقلانیت ایرانیان می‌شود.

همه می دانند که خانواده این یار تازه رسیده در اوج مشکلات و سختی های روزگار بجای گذران زندگی یا استراحت ، شبانه روز را به تلاش گذراندند تا درخت عقلانیت میوه اعتدال را ثمر دهد و ” تَکرار ” حماسه موجی از “امید” در شهر بزند.

پس شما نیز پاسخ این عاشقان ایران را با همتی بی نظیر برای آبادانی ایران و رفاه ایرانیان بدهید.

ما همچون گذشته به شما امید داریم تا با تدبیر خود ایرانی بسازید برای بهتر زندگی کردن حماسه سازان آینده این سرزمین

 

و اما سخن اصلی به یاران گرامی شورای پنجم شهر مشهد این مدیران با تجربه و کاردان شهر؛

خدا شکر که مردم شهر عزیزم با انتخاب بی نظیر کسانی را راهی پارلمان مشهد کردند که یقین دارم این شهر را با تمام مشکلات،حاشیه ها و حتی بدهکاری ها بعد از چهار سال با وضعیت مناسب به مردم سلحشور سرزمین خورشید تحویل می دهند.

شما دوستان عزیز سالها با مشکلات این شهر آشنا بوده و در کنار مردم سرد وگرم کشیده اید. تمام مشکلات این شهر یک طرف،  بحران جوانان عزیز این شهر هم یک طرف.‌ آمارهای وضعیت جوانان عمق فاجعه را نشان می دهد پس به فکر باشید و از خود جوانان برای نجات استفاده کنید تا معجزه حضورشان را ببینید. مشهد باید شهری شود که فرزندانمان با لذت در آن سکونت کنند نه شهری که تنها فضای ارام بخشش ضریح امام رئوف  باشد. فرزندان ما میخواهند در مشهد راحت نفس بکشند، راحت شادی کنند و به اشتغال مفید بپردازند. ما شهر مشهد را برای این عزیزان آماده خواهیم کرد چرا که به شما رای دادیم و شما را در این مهم تا انتها یاری خواهیم کرد.

چهار سال دیگر این مردم از ما پاسخ می خواهند چرا که از آنها ، اعتمادشان را برای انتخابتان طلب کردیم. پس بیایید شرمنده نباشیم.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *