هماهنگی های لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند، شفاف و عادلانه در استان به عمل آمده

استاندار خراسان رضوی از دفتر هیات نظارت بر انتخابات پنجمین دوره ی شوراهای اسلامی شهر و روستای استان، مستقر در استانداری بازدید کرد.
علی رضا رشیدیان در حاشیه ی این دیدار در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: هم شور و اشتیاق بین مردم برای مشارکت حداکثری به وجود آمده و هم تمامی گروه های اجتماعی از هر سلیقه و طیف سیاسی، آماده شده اند تا در این دو انتخابات حضور یابند.
وی افزود: تمامی برگزار کنندگان و دست اندرکاران آمادگی کامل را دارند و هماهنگی های لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند، شفاف و عادلانه در استان به عمل آمده است.
استاندار خراسان رضوی در خصوص اعلام نتایج نیز گفت: با توجه به برگزاری تمام الکترونیک انتخابات شوراها در هشت شهر استان، روند اعلام نتایج سرعت خواهد یافت.
رشیدیان خاطر نشان کرد: تمام تلاش ما این است که ظرف 48 ساعت بعد از اتمام مهلت رای گیری، نتایج اعلام شود ولی به طور یقین، این فرآیند به مشارکت مردم و مراحل تجمیع آرا بستگی دارد.
وی تاکید کرد: دقت در شمارش آرا، رعایت حقوق مردم و صیانت از آرا به عنوان حق الناس را فدای هیچ چیز حتی سرعت در اعلام نتایج نخواهیم کرد.
استاندار خراسان رضوی اظهار امیدواری کرد: انتخاب آگاهانه ی مردم، منجر به شکل گیری شورایی اجرایی و کارآمد شود که روند توسعه ی شهرها و روستاها شتاب پیدا کند.
منبع: استانداری خراسان رضوی

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *