روابط عمومی ها سفیران آگاهی بخشی در جامعه هستند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی به اتفاق مدیران این معاونت، با حضور در اداره کل روابط عمومی استانداری، با مدیر کل و کارشناسان این حوزه دیدار کرد.
سید جواد حسینی در این دیدار ضمن تبریک هفته ی روابط عمومی، اظهار داشت: نقش روابط عمومی سازمان ها و ارتباط آن ها با جامعه در اطلاع رسانی از اقدامات صورت گرفته توسط دولت برای مردم به عنوان ولی نعمتان اصلی انقلاب، بی بدیل است.
وی افزود: روابط عمومی ها خواسته یا ناخواسته به دلیل حجم بالا و گستردگی ماموریت ها، باید همیشه فعال باشند و در این میان، روابط استانداری به عنوان یک نهاد و سازمان حاکمیتی، نقش پررنگ تری دارد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: علی رغم کمبود نیروی انسانی و تجهیزات در اداره کل روابط عمومی استانداری، این مجموعه با حجم گسترده و پر تعددترین، متراکم ترین، مستمر ترین و  فوری ترین فعالیت ها در حوزه ی خبر مواجه است که به خوبی از عهده ی آن بر آمده است.
حسینی با بیان این که روابط عمومی ها سفیران آگاهی بخشی در جامعه هستند؛ به تشریح نقش پر رنگ انان در سرمایه ی اجتماعی پرداخت.
وی با اشاره به پنج شاخصِ سرمایه ی اجتماعی شامل: ارتباطات، اعتمادات، تشکیلات، اطلاعات و تسهیلات تاکید کرد: روابط عمومی ها مهمترین تولید کننده ی سرمایه ی اجتماعی هستند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: روابط عمومی ها با نظامند و تسهیل کردن ارتباطات و همچنین در اختیار قرار دادن اطلاعات به جامعه و بالعکس انعکاس مطالبات و انتظارات  جامعه به مدیران، نقش موثری در تولید و تقویت سرمایه های اجتماعی دارند.
شایان ذکر است؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در پایان از مدیر کل روابط عمومی و کارکنان اداره کل، قدردانی کرد.
گفتنی است؛ معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری، ادارات کل حمل و نقل و پایانه ها و ورزش و جوانان خراسان رضوی نیز با ارسال پیام و هدیه، این مناسبت را تبریک گفتند.
منبع: استانداری خراسان رضوی

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *