تقدیر شواری نگهبان از استاندار خراسان رضوی

سخنگوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری، از استاندار خراسان رضوی به دلیل اهتمام ویژه به موضوع انتخابات استان قدردانی کرد.
عباسعلی کدخدایی روز چهارشنبه در نشست ستاد انتخابات و هیات نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری در خراسان رضوی از طریق ویدئو کنفرانس گفت: همراهی و همکاری مسئولان اجرایی و هیات نظارت در خراسان رضوی در سطح خوب و مطلوب است.
وی افزود: در این استان، هیچگاه مشکل خاصی وجود نداشته و تلاش بر آن است با تعامل و هماهنگی، انتخابات توام با اعتماد و اطمینان برگزار شود و با رعایت قانون از حق الناس و رای مردم صیانت گردد.
سخنگوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: امید است در همه بخش ها مر قانون رعایت شود و فردا به اذعان رهبر معظم انقلاب در سایه حضور و مشارکت حداکثری مردم جشن ملی را برگزار کنیم.
استاندار خراسان رضوی هم در این مراسم با بیان اینکه هماهنگی گسترده ای بین بخش های مختلف در این استان وجود دارد گفت: امید است مردم با مشارکت خود هر آنچه به خیر و صلاح کشور، نظام و ملت است رقم بزنند.
علی رضا رشیدیان افزود: برای ما مشارکت حداکثری، رعایت قانون و شفافیت بیشترین اهمیت را دارد و هر آنچه مردم انتخاب کنند به خیر و صلاح کشور و نظام است.
وی اظهار کرد: این انقلاب متعلق به سلیقه خاصی نیست و همه سلایق به صورت مساوی با شعائر انقلاب نسبت دارند و تلاش ما و شورای نگهبان، حضور قانونمند همه سلایق و فراهم کردن بستر مشارکت مساوی است.
استاندار خراسان رضوی گفت: در این راستا تعامل مسئولان هیات نظارت بر انتخابات شورای نگهبان در این استان بویژه حجت الاسلام محرابی قایم مقام این هیات قابل تقدیر است.
رشیدیان افزود: انتخابات پرشور توام با آرامش و امنیت و با مشارکت حداکثری و قانونمند خواهیم داشت و نتیجه آن در روز شنبه موجب انسجام بیشتر، سربلندی و رفاقت بیشتر همه بخش ها خواهد شد.
قائم مقام هیات نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری در استان هم در این مراسم گفت: ما و بخش اجرایی در هیچ مرحله ای از انتخابات رقیب نیستیم و به همدیگر کمک می کنیم تا کار در فرآیند بهتر انجام شود.
حجت الاسلام محمد حسین محرابی افزود: امید است رقبای انتخاباتی هم بعد از پایان رقابت و رای گیری، با همدیگر رفیق و همراه گردند و حلاوت شیرینی این انتخابات در کام مردم ماندگار شود.
وی از مردم دعوت کرد با حضور پرشور در پای صندوق های اخذ رای حاضر شده و در تعیین سرنوشت خود مشارکت کنند.

 

منبع: استانداری خراسان رضوی

image_print
1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *