دولت آماج تبلیغات منفی و تخریبی گسترده قرار گرفته است

اسماعیل شجاعی شنبه شب در آئین گشایش کانون مهندسان ستاد روحانی در مشهد اسماعیل شجاعی گفت: موفقیت دولت در زمینه‌های کنترل تورم و رشد اقتصادی به گونه‌ای بوده که حتی رقبای دکتر روحانی امروز در این مسائل انتقادی به دولت نمی‌کنند.

به گزارش خبرنگار اتفاقیه اسماعیل شجاعی دیروز در افتتحایه ستاد کانون مهندسین حزب اعتدال و توسعه با اشاره به اهمیت پرداختن به مسائل انتخاباتی در تمامی فضاها گفت: هنوز حدود 30 درصد افراد جامعه اطلاعات خود را به صورت مستقیم از افراد مورد اعتماد خود دریافت می‌کنند؛ باید با استفاده از تمامی ظرفیت‌های ممکن افراد را به رای دادن ترغیب کرد؛ امروز رقیب روحانی نه سایر نامزدها بلکه مشارکت پایین مردم است.

وی با اشاره به فعالیت‌های مثبت اقتصادی صورت گرفته در دولت یازدهم گفت: کشوری که در معرض سقوط بود امروز در مسیر پیشرفت و توسعه قرار گرفته است؛ موفقیت دولت در زمینه‌های کنترل تورم و رشد اقتصادی به گونه‌ای بوده که حتی رقبای دکتر روحانی امروز در این مسائل انتقادی به دولت نمی‌کنند.

عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و  در رابطه با اهمیت جایگاه احزاب بیان کرد: در طول 110 سال پس از انقلاب مشروطه و پایان دادن به خودکامگی که باعث شد مردم از طریق پارلمان برای سرنوشت خود تصمیم بگیرند هیچ‌گاه در کشور ما احزاب قدرتمند مستقل به طور کامل شکل نگرفته است و ما هنوز یک حزب تاثیرگزار به معنای واقعی نداریم؛ بدون حزب و نهادهای مدنی قدرتمند امکان رسیدن به یک جامعه توانمند ممکن نیست.

 

 

 

دبیر حزب اعتدال و توسعه استان خراسان رضوی نیز گفت : در جریان سیاست یک مسیر عقلانیت و یک مسیر بازگشت به عقب وجود دارد و انتخاب این مسیر با مردم است .
ثاقب تقی پور افزود : امیدواریم مردم ایران در اردیبهشت امسال با حضور گسترده خود حماسه دیگری آفریده و شاهد این باشیم که اعتدال همچنان درجامعه ساری و جاری شود.
حاکمیت مردم مهمترین شاخصه اصلاح طلبان است

در ادامه اسماعیل شجاعی شامگاه شنبه در جمع گروهی از مردم در ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در مشهد افزود: دولت روحانی به اصل حاکمیت مردم معتقد بوده است و آن را سرلوحه خود قرار داده است.
وی با اشاره به دستاوردهای دولت یازدهم اظهار کرد: روحانی در سیاست های خارجی موفقیت های بزرگی به ارمغان آورد و توانست برای رکود و تورم کاری کند که اکنون رقبای انتخاباتی سوالی در این خصوص از وی نمی پرسند.
شجاعی با اشاره به نگرانی برخی از آزادی مردم خاطر نشان کرد: رسانه ها در دولت یازدهم آزادی کاملی داشتند و حتی نقد های جدی را هم به دولت کردند اما دولت های اصول گرا مدام نگران آزادی رسانه ها و مردم بودند.
وی با اشاره به وضعیت اقتصادی در دولت نهم و دهم بیان کرد: وضعیت اقتصاد ما در آن هشت سال برابر با هشت سال جنگ تحمیلی و بسا بدتر هم بود.
شجاعی با بیان اینکه نرخ تورم در دولت روحانی پس از 35 سال تک رقمی شد، بیان کرد: علاوه بر آن نرخ مشارکت اقتصادی نیز افزایش یافت و مردم به یک ثبات اقتصادی دست یافتند.
سخنگوی حزب اعتدال و توسعه با اشاره به قانون حقوق شهروندی دکتر روحانی گفت: این موضوع توجه ویژه به شهروندان را نشان می دهد و علاوه بر آن باز شدن فضای فرهنگی ومجازی از دیگر کارهای روحانی بود.
وی با اشاره به اینکه روحانی در جذب سرمایه گذاران نیزموفق عمل کرده است افزود: روحانی برای ایجاد اشتغال در کشور سرمایه گذاران خارجی زیادی را به داخل کشور جذب کرد که این موضوع خود نشان از صلح طلبی و تعامل خوب با کشورهای گوناگون است.
شجاعی با بیان اینکه مشارکت پایین مردم در انتخابات تنها حریف روحانی برای ریاست جمهوری است خاطر نشان کرد: قالیباف و رئیسی به هیچ عنوان توان رقابت با دکتر روحانی را ندارند.

 

گزارشی از سرویس سیاسی اتفاقیه

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *