بیمارستان فوق تخصصی بانوان در مشهد ساخته می شود

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد از مشارکت خیران سلامت در ساخت بیمارستان فوق تخصصی ویژه بانوان خبر داد.

دکتر بحرینی در آیین بهره برداری از بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکبر ضمن قدردانی از حمایت خیران سلامت در توسعه زیر ساخت های بهداشتی و درمانی این دانشگاه گفت: با کمک قابل توجه خیران و پیگیری دانشگاه و حمایت وزارت بهداشت قرار است ساختمان نیمه ساز واقع در جنوب شرق بیمارستان اکبر به بیمارستان فوق تخصصی مادر تبدیل شود.

وی با بیان اینکه این بیمارستان به نام مادر برادران خیر علیزاده (سرور) ساخته خواهد شد افزود: برای ساخت این بیمارستان مجموعه خیران سلامت ماهانه مبلغ ۱۰ میلیارد ریال به مدت ۱۵ ماه و استانداری نیز مبلغ ۵۰ میلیارد ریال را تقبل نموده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد؛ در ادامه به حمایت خیران سلامت در ساخت بیمارستان فوق تخصصی چشم خاتم الانبیاء(ص) اشاره کرد و اظهار داشت: به همت خیران ۱۲ اتاق عمل جدید به این بیمارستان اضافه شده است.

وی از وزیر بهداشت خواست تجهیزات اتاق های عمل بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) به صورت رایگان در اختیار دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار بگیرد.

دکتر بحرینی خاطر نشان کرد: بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) در حال حاضر با دارا بودن اعضای هیات علمی برجسته و و تجهیزات نسبتا مناسب قطب درمان شمال و شمال شرق کشور محسوب می شود و سالانه علاوه بر ارائه خدمات به مجاوران به زائران بارگاه منور رضوی نیز خدمات ارائه می دهد.

image_print
147 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *