به همراه داشتن شناسنامه و کد ملی برای شرکت در انتخابات ضروری است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی از دفتر هیات نظارت بر انتخابات پنجمین دوره ی شوراهای اسلامی شهر و روستای استان، مستقر در استانداری بازدید کرند.
سید جواد حسینی  در حاشیه ی این دیدار در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: تعداد کل شعب استان  4573 شعبه با 9459 صندوق رای می باشد گه از این تعداد 3898 شعبه ثابت  و 675 شعبه سیار است.
وی با بیان اینکه تعداد شعب روستایی   2434  و تعداد شعب شهری 2137 شعبه می باشد، افزود:  شعبات تا آخرین  لحظات زمان اخذ رأی و تمدید آن باز است و مردم می توانند برای رای دادن  مراجعه کنند هر چند توصیه می شود از اولین ساعت رأی گیری (8 صبح) مردم در پای صندوق های رأی حضور یابند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با اشاره به اینکه ضرورتی بر عکس دار بودن شناسنامه نیست، تصریح کرد: افراد با در دست داشتن شناسنامه و شماره ملی می توانند رأی بدهند  و بهتر است کارت ملی نیز همراه داشته باشند هرچند فقط بخاطر داشتن شماره ملی کفایت می کند.
حسینی افزود: اطلاعیه های وزارت کشور در روز اخذ رأی فقط از طریق صدا و سیما صادر خواهد شد و در حکم دستور کتبی است و  مردم به شایعات توجه نکنند.
رئیس ستاد انتخابات استان در ادامه گفت: افراد بی سواد حتما با خود فرد معتمدی از خانواده خود را برای نوشتن رأی به همراه داشته باشند.

 

منبع: استانداری خراسان رضوی

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *