برخورد مرگبار دو خودرو در باخرز

برخورد یک دستگاه وانت پیکان با سواری پراید در شهرستان باخرز یک کشته و یک مجروح برجای گذاشت.

فرمانده انتظامی شهرستان باخرز در تشریح این خبر گفت: ساعت 10:30 روز گذشته یک فقره تصادف فوتی در محور باخرز به زاوه به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام و بلافاصله تیمی از پاسگاه انتظامی همت آباد و پلیس راه همراه عوامل امدادی به محل اعزام شدند.

سرهنگ علی میرجردوی در اینباره افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه وانت پیکان که از سمت باخرز به زاوه در حرکت بوده با یک دستگاه پراید با سه نفر سرنشین که در جهت مخالف در حرکت بوده برخورد، از جاده منحرف و وازگون شده است.

وی اظهار داشت: متأسفانه در این حادثه یکی از سرنشینان پراید (معصومه 89 ساله) به دلیل شدت جراحات وارد شده در دَم فوت و یکی دیگر از سرنشینان آن نیز مجروح و با کمک نیروهای امدادی به مراکز درمانی منتقل شد.

سرهنگ میرجردوی ادامه داد: کارشناس پلیس راه علت حادثه را انحراف به چپ وانت پیکان و ناتوانی راننده آن در کنترل خودرو اعلام کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان باخرز با ابراز تأسف از وقوع این حادثه خاطرنشان کرد: از رانندگان درخواست داریم که ضمن رعایت سرعت مطمئنه و حق تقدم عبور، از منتهی الیه سمت راست جاده حرکت کنند تا شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *