بخش اطلاع‌رسانی دولت باید به شدت تقویت شود

نماینده مردم درگز در مجلس شورای اسلامی گفت: حامیان آقای روحانی یک رای بین نسلی دادند و در اصل نه به امروزشان، بلکه به فرداها و آینده نسل‌های بعدشان رای دادند.
عبدالله حاتمیان بیان کرد: امروز مردم به تعادل، خردمندی، قانون مداری و نفی هزینه کرد ارزش های ماندگار، استفاده از امکانات نظام و خرافه پرستی در انتخابات رای دادند.
وی تصریح کرد: نتیجه این انتخابات نشان‌دهنده این مطلب است که در دموکراسی و بلوغ سیاسی رشد بسیار زیادی کرده‌ایم و انشاالله آینده بهتر از این خواهد بود.
حاتمیان در تذکری خطاب به دولت عنوان کرد: دولت آینده می بایست در جهت رفع مشکل معیشتی روستاییان بیشتر تلاش کند و همچنین اطلاع رسانی کند که چه خدماتی انجام داده تا شاهد سوء استفاده از اقدامتی که انجام می‎دهد نباشیم.
این عضو فراکسیون امید با تاکید بر اینکه بخش روابط عمومی و اطلاع رسانی دولت باید به شدت تقویت شود، افزود: مشارکت عظیم مردم نشان‌دهنده اعتماد مردم به توصیه‌های مقام معظم رهبری و زمان شناسی ملت است و این حضور حداکثری در خارج و داخل پیام‌های مثبتی برای ما دارد.
حاتمیان با اشاره به تاثیر میزان مشارکت مردم در خارج از کشور، ادامه داد: این مشارکت عظیم برای ما ثبات، پایداری و امنیت به ارمغان می‌آورد، در داخل هم پشتیبانی برای دولت خواهد بود تا هر مخالف و غرض ورز داخلی هوس نکند دولت را تضعیف کند.

 

منبع: ایسنا

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *