انسجام و اتحاد ملت، پیام روشن مشارکت حداکثری در انتخابات است

استاندار خراسان رضوی گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، پیام روشنی برای دشمنان نظام و حامیان آنها مبنی بر اتحاد و انسجام ملت ایران دارد.
علی رضا رشیدیان در بازدید اعضای ستاد انتخابات از هیات نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری در استان افزود: متوسط مشارکت 65 تا 70 درصدی مردم در انتخابات گذشته بیانگر آن است که این کشور، ملت و نظام دارای قدرتی است که دشمن نمی تواند با زبان تهدید، فشار و زور با آن مواجه شود.
وی اظهار کرد: مردم ما همواره نشان داده اند که در همه عرصه ها به ویژه در انتخابات با حضور و مشارکت حداکثری خود شرایط اقتدار کشور را در عرصه بین المللی فراهم می کنند.
استاندار خراسان رضوی با اشاره به بیانات روز گذشته رهبر معظم انقلاب گفت: این بیانات برای جامعه و مسئولان بسیار راهبردی و امید دهنده بود.
رشیدیان افزود: به تاکید رهبر معظم انقلاب در این انتخابات هم چون گذشته مردم برنده خواهد بود و در حوزه بین المللی موجب قوت و قدرت نظام جمهوری اسلامی و دور شدن تهدیدات خواهد شد.
وی اظهار کرد: در این دوره انتخابات شور و نشاط انتخاباتی محسوس تر است و در کنار تلاش های دست اندرکاران امر انتخابات، ستادهای انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری، احزاب و گروه های سیاسی و نامزدهای شوراهای اسلامی نقش محوری داشته و تلاش آنان قابل تقدیر است.
رشیدیان گفت: در این انتخابات تمام گروه های اجتماعی و سیاسی وارد عرصه شده اند و امید است این رقابت ها هر چه زودتر جای خود را به رفاقت داده و همه پشت سر رئیس جمهوری که توسط مردم انتخاب می شود اجماع کرده و کشور را پیش ببرند.
استاندار خراسان رضوی افزود: هدف خدمت صادقانه به این مردم و کشور و تلاش برای اعتلای این مملکت است و همه باید در این راستا گام بردارند.
وی اظهار کرد: انجام فرآیند انتخابات در این استان تاکنون بر اساس روال و مهلت قانونی انجام شده و همه تکلیف خود را در حوزه اجرا و نظارت به بهترین نحو انجام داده اند.
قائم مقام هیات نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری در خراسان رضوی هم در این مراسم با بیان اینکه شورای نگهبان، متعلق به جریان و گروه خاصی نیست، گفت: این مجموعه برای همه از هر سلیقه، نگرش و گرایش فکری است.
حجت الاسلام محمد حسین محرابی افزود: در این دوره انتخابات 2 گروه ناظر در شعب اخذ رای خواهند بود که گروهی ناظر شورای نگهبان و تعدادی هم ناظر بر انتخابات شوراهای اسلامی از سوی مجلس شورای اسلامی هستند.
وی با بیان اینکه بیش از یک چهارم کار نظارتی استان مربوط به مشهد است، اظهار کرد: آموزش های لازم ارائه شده و دستورالعمل ها نیز بطور مرتب در اختیار افراد قرار می گیرد.
وی گفت: در استان خراسان رضوی هماهنگی بسیار خوبی بین بخش های اجرایی و نظارت وجود دارد.
وی همچنین از مردم دعوت کرد حضور پرشور در صندوق های اخذ رای داشته باشند.

 

منبع: استانداری خراسان رضوی

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *