بازدید استاندار خراسان رضوی از یک واحد تولید چرم و محصولات چرمی

استاندار خراسان رضوی، با حضور در شهرک صنعتی چرمشهر مشهد، از  یک واحد تولید چرم و محصولات چرمی بازدید کرد.

علی رضا رشیدیان در حاشیه ی این بازدید، با اشاره به وجود 14.5 میلیون راس انواع دام سبک و سنگین در استان، این مهم ظرفیت بی بدیلی است که علاوه بر تامین گوشت و مواد لبنی، با فراوری تولیدات آن ها می توان به ایجاد ارزش افزوده و تولید ثروت دست یافت.

وی استحصال سایر فراورده ها از دام، نظیر چرم و ژلاتین و .. ، تولید برندهای مطرح کیف و کفش در استان را قابل تقدیر دانست و گفت: از سازمان صنعت، معدن و تجارت انتظار می رود تا طرح های صادراتی این گونه واحدها را مصوب و از آن ها حمایت کند.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: دستگاه های اجرایی نیز باید در راستای ایجاد اشتغال و توسعه ی پایدار، نیازها و کالاهای مصرفی خود را از محل تولیدات داخلی استان تامین کنند.

گفتنی است؛ این شرکت چرم بزرگترین واحد در شرق کشور است که با هدف حفظ ارزش افزوده صنعت چرم سازی و ایجاد اشتغال در داخل کشور در سال 1375 تاسیس شد.

تمامی فرآیندهای تولید از چرم سازی تا محصول نهایی و کنترل کیفی در محل این کارخانه متمرکز است و محصولات تولیدی خود را  به طور مستمر و به صورت مستقیم به بازار مصرف عرضه می کند.

گفتنی است؛ جلسه ی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان نیز در محل این شرکت با موضوع بررسی مشکلات واحدهای تولیدی برق کوچک مقیاس، برگزار شد.

 

منبع: استانداری خراسان رضوی

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *