سپرده گذاران کاسپین در مشهد خواستار دریافت مطالباتشان شدند

جمعی از سپرده گذاران موسسه مالی کاسپین روز شنبه با حضور مقابل شعبه های تعطیل این موسسه در مشهد خواهان دریافت مطالباتشان شدند.

به نقل از ایرناخراسان رضوی، شعبه سروش این موسسه در مشهد که مجوز ارائه خدمات و پرداخت پول را دارد امروز خدماتی ارائه نمی کرد به آن مراجعه کردند تا شاید بتوانند از تصمیمهای جدید مسئولان و یا پرداخت مطالباتشان خبری کسب کنند.

یکی از این سپرده گذاران گفت: 53 درصد از 450 هزار سپرده گذار کاسپین را سپرده گذاران موسسه منحله فرشتگان تشکیل می دهند و بسیاری از ما به فرمول پرداخت بانک مرکزی معترضیم زیرا اعمال این فرمول باعث حذف 60 درصد سپرده ما می شود.

نیما داوودی افزود: سپرده گذاران منتظرند تصمیم جدید و مناسبی درباره پرداختها توسط مسئولان و یا نمایندگان مجلس اتخاذ شود.

همچنین حدود 50 نفر از سپرده گذاران کاسپین که از مشتریان تعاونی اعتبار منحل شده بدر توس هستند صبح امروز برای دریافت مطالباتشان به دادسرای عمومی و انقلاب مشهد مراجعه کردند.

یکی از این فراد نیز به خبرنگار ایرنا گفت: تعاونی اعتبار بدر توس با چند هزار نفر سپرده گذار و حدود 10 هزار میلیارد ریال سپرده پس از تجمیع در موسسه کاسپین بر خلاف دیگر موسسات الحاقی مثل فرشتگان هنوز تعیین تکلیف نشده است.

محمد رجایی افزود: برخی از این مردم بیش از دو سال و نیم است که در تعاونی اعتبار مذکور سپرده داشته و چیزی از سود و یا اصل آن دریافت نکرده اند.

سه شعبه موسسه کاسپین در مشهد به نامهای سروش، پامچال و دانش که به ترتیب در بلوار وکیل آباد، بلوار سجاد و بلوار معلم این شهر قرار دارند دارای مجوز پرداخت و ارائه خدمات بانکی می باشند.

 

منبع: ایرنا

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *