نوروزی متفاوت در پیش داریم

شهرداری مشهد یکی از اصلی‌ترین ارکان میزبانی هر ساله مشهدی از مسافرین نوروزی است که در پایان سال برای آمادگی نوروز و با محوریت رفاه مجاورین بارگاه ملکوتی امام هشتم بیشترین زحمت را متحمل می‌شود. قاسم تقی‌زاده خامسی، شهردار مشهد پیامی به مردم مشهد به مناسبت نوروز صادر کرده است که در ادامه آن را می‌خوانید:

آمد بهار جان‌ها ……

نوروز یادآور روزهای کودکیست . یادآور نونواری و عید دیدنی و عیدی گرفتن است .

صدای پای عمو نوروز هر لحظه نزدیک تر می شود و حالا در پس همه آن خاطره های دلنشین نوروزی، این روزها دغدغه مند فرزندانی هستم که در این شهر رحمت و مهربانی و حماسه، شب عید را چگونه انتظار می کشند و دست دلم لرزان در پیشگاه خداوند است که مبادا عزیزی با دلی شکسته و آرزویی گسسته به صبح عید لبخند بزند .

نخستین نوروز را در کسوت شهردار این بزرگ شهر در حالی پیشاپیش به آستانه همشهریانم تبریک می گویم که ماه هاست با همکاران و خدمتگزاران تان در مدیریت شهری کوشیدیم که نوروزی متفاوت و روح افزا را در ساحت شهر به نظاره بنشینید .

امید است که این تلاش ها انبساط خاطرتان را فراهم آورد و بوی نسیم نوروزی را به دل شریف تان میهمان کند .

مسرورم  که امسال را در کنار همشهریان به استقبال نوروز پیروز می روم و افتخار خدمت به زائران و مجاوران جهان شهر مشهد را دارم. از بارگاه نور و حرم مطهر رضوی تا آرامگاه حماسه سرای سخن  ،از سینه ستبر جانبازان تا مقبره شریف شهدا و از حضور  قهرمانانه زنان و جوانان تا پندهای خردمندانه پیران شهرم ، همه چراغ راه من خواهد بود تا در کنار هم بهترین رخدادها را برای این شهر ارزشمند رقم بزنيم.

ایام بکام

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *