همه دلسوزان نظام باید به دولت آینده کمک کنند

سخنگوی ستاد انتخاباتی قالیباف در خراسان رضوی گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات نشان‌دهنده بلوغ سیاسی و اجتماعی آنان است.
مصطفی ترکاشوند با اشاره به مشارکت گسترده مردم در انتخابات، اظهار کرد: میزان مشارکت مردم در داخل و خارج از کشور در این دوره بی‌نظیر بود و این سطح از مشارکت نشان می‌دهد که مردم ما به این تجربه رسیده‌اندکه تنها راه برون رفت از مشکلات اعم از سیاسی، اجتماعی و اقتصادی، رجوع به صندوق‌های رای است و این نشان دهنده بلوغ سیاسی و اجتماعی مردم است و از این به بعد باید بیشتر شاهد این حجم از مشارکت‌ها باشیم.
وی با تبریک این پیروزی به مردم ایران، ادامه داد: قطعا پیروز این انتخابات مردم بودند، همیشه ورای خروجی صندوق‌ها مردم و نظام جمهوری اسلامی بوده و امیدوارم خیر و برکت در پی این انتخاب باشد، به هرحال در یک فضای منطقه‌ای پر آشوب این‌چنین انتخاباتی با این سطح از مشارکت و حضور بی‌نظیر بود.
ترکاشوند افزود: با وجود اینکه ما یک زمانی رقیب بودیم اما همان‌گونه که در سایر مصاحبه‌ها و نشست‌ها و جلسات هم بیان کردیم خروجی صندوق‌های رای هرچه باشد قابل احترام است و هم‌اکنون منتخب مردم رئیس جمهور همه ایران اسلامی است، دوره رقابت‌ها پایان یافته و همه دوستانی که دلسوز نظام هستند باید به دولت آینده کمک کنند تا در رسیدن به اهدافش موفق باشد.
وی با بیان اینکه دوره، دوره همدلی است، تصریح کرد: امروز رقابت‌ها تمام شده و خود مردم هم به این نتیجه رسیدند، ما با توجه به آن چیزی که در سطح جامعه مشاهده کردیم با وجود اختلافات مردم با یکدیگر همدل و منسجم هستند و این نیز یکی دیگر از نشانه‌های بلوغ سیاسی در کشور است.
سخنگوی ستاد قالیباف در خراسان رضوی با اشاره به مهم‌ترین اولویت دولت دوازدهم، بیان کرد: جدا از بحث‌های سیاسی و اجتماعی، اولویت شماره یک و اصلی دولت باید بهبود فضای کار و اشتغال باشد، دولت بعد باید با همکاری تمام جریان‌ها تمام پتانسیل خود در حوزه اشتغال را بگذارد تا این مشکل عمده کشور برطرف شود.

 

منبع: ایسنا

 

 

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *