اطلاعیه شماره 3 کمیته اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا
تاکید به ماندن در خانه در روز ۱۳ فروردین
در جهت استفاده حداکثری از همه ظرفیت های کشور برای پیشگیری و مقابله با شیوع بیماری کرونا ، مجدداً از همه مردم درخواست می شود تا سیزده فروردین؛ روز طبیعت در خانه بمانند و از هرگونه حضور در پارک ها، مراکز تفریحی و حاشیه شهرها که می تواند عامل جدی برای گسترش ابتلا به کرونا […]
