اعزام ۶۰۰ مبلغ به شهرستان‌‍‌های خراسان رضوی

مسئول امور مبلغین و استقرار اداره کل تبلیغات اسلامی‌خراسان رضوی گفت: 600 نفر مبلغه در ماه رمضان امسال اعزام خواهند شد. 100نفر از این مبلغات جهت تبلیغ در سطح مشهد و روستاهای اطراف به‌کارگیریخواهند شد و 500 نفر نیز به کار تبلیغ در سایر شهرهای استان می‌پردازند.

حجت الاسلام حسینعلی رحمتی با اشاره به افزایش 50 درصدی اعزام مبلغات در سطح مشهد افزود: در حالی که سال گذشته 50 مبلغ خواهر در سطح مشهد مشغول به فعالیت بودند پیش بینی امسال افزایش بیش از 100 نفر خواهد بود.

مسئول امور مبلغین و استقرار اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه اکثر این خواهران مبلغ، در همایش طلایه دار شهرستان‌ها و استان حضور داشته‌اند، افزود: امسال نیز این همایش قبل ماه مبارک رمضان با حضور جمع کثیری از مبلغین و مبلغات برگزار شد و ضمن این همایش توجیهات لازم  توسط اساتید خبره حوزه علمیه مشهد انجام شد.

وی با اشاره به سابقه و تجربه تبلیغی مبلغان و مبلغات اظهار داشت: همه کسانی که برای کار تبلیغ عزام می‌شود قبلاً دوره‌های تخصصی یا عمومی تبلیغ را گذرانده اند.

حجت الاسلام رحمتی با اشاره به برنامه‌های این مبلغین در ماه رمضان گفت: بحث تفسیر حدید، ترویج سبک زندگی اسلامی و همچنین مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن اهم سرفصل‌هایی است که مبلغان به  آنها خواهند پرداخت.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *