ایجاد یک هزار و 975 فرصت شغلی

رئیس صندوق کارآفرینی خراسان رضوی گفت: این صندوق از ابتدای سال جاری تاکنون با پرداخت 259 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه، یک‌هزار و 975 فرصت شغلی جدید در استان ایجاد کرده است.

علی آبیلی افزود: این تسهیلات در قالب یکهزار و 786 فقره پرونده به متقاضیان و بنگاههای فعال اقتصادی پرداخت شده است.

وی اظهار کرد: صندوق کارآفرینی استان همچنین در یک سال منتهی به شهریور ماه جاری 3 هزار و 929 فقره تسهیلات اشتغال به مبلغ 684 میلیارد ریال به افراد کارآفرین پرداخت کرده که این امر ایجاد چهار هزار و 508 فرصت شغلی جدید را در این استان به همراه داشته است.

وی با اشاره به اهداف دولت تدبیر و امید در زمینه ایجاد اشتغال گفت: این دولت از ابتدا نسبت به تغییر در مدل های حمایت از شبکه ها و زنجیره های تولید اقدامات شایسته انجام داده و از هر نوع فعالیت اقتصادی خرد و بزرگ پشتیبانی نموده است.

رئیس صندوق کارآفرینی خراسان رضوی افزود: حمایت از کسب و کارها با اولویت طرح های روستایی انجام شده و اغلب در زمینه توسعه نمایندگی های برندهای معتبر داخلی، بوم گردی، بازی ها و نرم افزارهای موبایلی و صنایع دستی بوده است.

وی اظهار کرد: صندوق کارآفرینی از هر کسب و کاری که به عنوان مزیت منطقه ای تلقی و از بازار فروش مناسب برخوردار باشد، حمایت میکند.

آبیلی درباره پرداخت تسهیلات روستایی نیز گفت: صندوق کارآفرینی در 15 طرح مشارکتی و غیرمشارکتی روستائیان 141 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده که در بخش طرح های مشارکتی موفق به کسب رتبه اول کشور شده است.

وی افزود: این صندوق در طرح های مشارکتی دولت به عنوان شریک اقتصادی فعالیت میکند و در طرح های غیرمشارکتی دخالتی در طرح ندارد و فقط حمایت های مالی را انجام میدهد.

 

 

منبع: ایرنا

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *