از دستگیری عامل حمله به کارگران تا ۸۷ توزیع کننده مواد مخدر

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: جوان ۲۷ساله ای که از مجرمان سابقه دار است از چندی قبل نقشه سرقت از ساختمان های در حال ساخت را طراحی کرد. با گزارش این سرقت های سریالی به فوریت های پلیسی ۱۱۰،تحقیقات پلیسی در حالی برای شناسایی و دستگیری این متهم در دستور کار قرار گرفت که سارق ۲۷ساله برای آخرین سرقت وارد یک ساختمان در حال ساخت می شود.

وی خاطر نشان کرد: سارق به تصوراین که پروژه ساختمانی نگهبان ندارد وارد محل شده بود اما او با کارگرانی روبرو شد که در ساختمان حضور داشتند.  این فرد با اسپری فلفلی به سوی کارگران حمله ور شده و قصد فرار داشته که نمی تواند از صحنه بگریزد.

سردار کریمی گفت: متهم با چاقویی که همراه داشته ضربه ای به یکی از کارگران می زند و پا به فرار می گذارد. اما در این لحظه تیم تجسس کلانتری مصلی به محل رسیده و این سارق خطرناک را با همکاری کارگران دستگیر می کنند.

وی گفت: کارگر مجروح شده در حالی که خونریزی زیادی داشت بلافاصله به مرکز درمانی انتقال یافته و تحت مراقبت های ویژه پزشکی قرار گرفت که خوشبختانه حال او ،مساعد اعلام شده است.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی با اشاره به این مطلب که تحقیقات از این سارق سابقه دار ادامه دارد گفت:متاسفانه اعتیاد به مواد مخدر یکی از انگیزه هایی است که متهمان سابقه دار را به سمت و سوی ارتکاب جرم سوق می دهد و این هشدار جدی است به خانواده ها تا مراقبت آگاهانه و نظارت  هوشیارانه ای در فضایی کاملا دوستانه و سرشار از صمیمیت و اعتماد در خانواده در فرزندان خود داشته باشند.  در همین راستا و به منظور برخورد جدی با عاملان تهیه و توزیع مواد افیونی ،طرح ضربتی به تیم های مبارزه با مواد مخدر سراسر استان ابلاغ شد. ماموران انتظامی در اجرای این عملیات گسترده با هماهنگی مراجع قضایی و به طور همزمان ۳۴باب منزل مسکونی و خانه های قدیمی که پاتوق از قبل شناسایی  شده توزیع کنندگان مواد مخدر بودپاکسازی کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی اظهار کرد: در این عملیات غافلگیرانه ۸۷تن از عاملان اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر دستگیر و ۴۳کیلو و ۸۰۰گرم انواع مواد افیونی که درقطعات کوچک بسته بندی شده بود کشف و پلیس یک قبضه اسلحه شکاری ،یک عدد شوکر و دو دستگاه خودرو و موتورسیکلت از این افراد کشف کرد.

وی با تشکر از همکاری آگاهانه مردمی با پلیس گفت: تحقیقات از افراد دستگیر شده ادامه دارد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی روز گذشته نیز از دستگیری ۲۰سرشاخه اصلی قاچاق مواد مخدر از استان های جنوبی کشور به خراسان رضوی و مشهد خبر داد و گفت:در این عملیات ضربتی نیز ۶۵۰کیلوگرم مواد مخدر کشف شده است.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *