رفیعی

پیرو دفاع جانانه نیروی های مسلح؛

رمی جمرات

حسین رفیعی | مدیرمسئول

طی 24 ساعت گذشته تحلیل‌های متفاوتی از دلواپسان و افراطی‌ها و منتقدان از #تنبیه_متجاوز خواندم و از این نگاه ناراحت شدم. چراکه فارغ از درست یا غلط بودن این اقدام باید، ذره‌ای ایرانی و وطن پرستانه به موضوع نگاه کرد.

۴۰۰ سال است که خاک مملکت را شیاطینی مثل اسرائیل، انگلیس و آمریکا به توبره بستند و حالا بعد ۴ قرن توانسته‌ایم حق خود را بگیریم. مگر می‌شود ایرانی بود و از قدرت نمایی کشورمان بعد از ۴۰۰ سال خوشحال نباشیم؟

در این بین باید به ملی‌گراها یادآور شد که «از زمان صفویه ، تا ناصرالدین شاه قاجار و پهلوی با هر تکان انگلیس، تمام شاهان ایران همگی به لرزه می‌افتادند؛ پس مگر می‌شود خوشحال نباشیم که بعد ۴ قرن حقمان را می‌گیریم؟» بهتر است یادمان بیاید که آمریکا در ابتدا قدرت نظامی جهان شد و بعد قدرت اول دنیا! چین هم قدرت نظامی شد و بعد ادعای قدرت سیاسی و اقتصادی داشت! بنابراین هر کشوری برای ابراز وجودی خود، اول باید قدرت نظامی باشد تا بتواند از سایر سیاست‌های کلان خود در راستای برنامه ریزی برای سایر مسائل استفاده کند. در یک کلام «اصلا کشوری نداریم که قدرت نظامی نداشته باشد و بخواهد قدرت اقتصادی آن شکل بگیرد.» هرچند استثناعاتی هم وجود دارد؛ به طور نمونه کشورهایی مانند سوئیس و سنگاپور و … تنها به دلیل چرخش پول‌های کثیف یهودیان در نظام اقتصادی‌شان، ازین ماجرا مستثنا هستند و راه خود را هم با هم‌پیمان‌شدن همین مسیر طی می کنند.

اما روی صحبت من با دل‌نگران هایی است که از ترس دلار و حمله شیاطین توخالی، این جشن را بر خود زهر کرده اند؛ باید یادشان بیاید که آنها صدها سال است که هر بلایی خواستند سرمان آوردند؛ از قحطی درست‌کردن‌ها در جنگ جهانی اول گرفته تا تاراج خاک عزیزمان در جنگ جهانی دوم! همان‌هایی که حتی به زنان ایرانی هم رحم نکردند. حالا اما ما خوشحالیم و در زمین دیگری بازی نمی‌کنیم و در تیم کسی هم نیستیم. مستقلیم و خودمختار! ما خرسندیم نه برای اینکه می گویند در تیم روسیه‌ایم، بلکه برای اینکه روسیه امروز به بخاطر پهپادها در برابر ایران به زانو در آمده است.

امروز آنانی از ایران درخواست فناوری دارند و برای حل چالش‌هایشان به ما نیازمندند که در گذشته به خاک ما تجاوز کردند و این پاسخ کوبنده، نمونه بارز برتری جنگ فناوری نظامی ایران بود.

حالا نگران حمله اسرائیلی ها هستید؟ هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند! گنبد آهنین را از این پس «گنبد پوشالی» بخوانید. سامانه پدافندی آرمان بی نظیر است. دست کم نگیرید! چراکه طی صحبت‌هایشان همان شب می‌توانستند پاسخ بدهند و هیچ اقدامی جرات نکردند داشته باشند. و چرا؟ واضح است؛ به خاطر اینکه می‌دانستند موج اصلی حمله ایران شروع شود، اسرائیل روی نقشه نمی‌ماند!
خوشحال باشیم؛ مسیر قدرت را شروع کردیم و به قویترین ارتش دنیا روی کاغذ از لحاظ تسلیحات نظامی حمله کردیم. ارتشی که با وجود تمام هم‌پیمانان خود، نتوانست در مسیر حملات، تغییر و پاسخی دهد. به قدری سطح قدرت فناوری نظامی‌مان بالا بود که گفتیم «هر کاری میخواهی انجام بده، این فقط یک سیلی است!» دل‌نگرانان بدانند تاکنون، هرگز و در هیچ برهه تاریخی برای مدعیان نظامی دنیا اینچنین قدرت‌نمایی نداشته‌ایم .

منکر نمی‌‌شویم و همه از شرایط اقتصادی ناراحتیم. مسیر قدرتمندشدن مسیر سختی است! آمریکایی‌ها هم از ابتدا تا بعد جنگ جهانی دوم، دوبار ورشکستگی و فقر را تحمل کردند. خوب است بدانید مدعیان تمدن، همین آمریکایی‌ها، برای حفظ بقا بچه‌های خود ر ا می‌فروختند. توجیه اشتباهات زنجیره‌ای مسئولان را نمی‌کنم اما «رسیدن به قدرت تاوان دارد!». وقتی در جایگاه قدرت بایستیم معاملات و معادلات فرق می کند. درست است در این دوره، گذر بسیار سخت شده، اما باز هم می‌گویم باید خوشحال باشیم. آینده‌ ایران آتی، ایرانی آباد برای جوانان ایرانی است؛ تا رخ‌نمایی و قدرت‌نمایی نظامی نکنیم، کسی در چرخه قدرت جهان ایران را حساب نمی‌آورد. نوکران و دست به سینه‌های آمریکا چرا از تحریم های او می ترسند؟ قطعا بخاطر قدرت نظامی‌اش! عین الاسد را فراموش نکرده ایم. مسیر اقتدار و قدرت‌نمایی به درستی چیدمان شده است.

شک و تردیدی از تصمیم قاطعانه پدر جامعه، رهبر عزیزمان بر دل خود راه ندهید‍! اقتصاد کلان و خرد، بازارها و کارخانه پس از این به حرکت می افتند. با اطمینان بار دیگر می‌گویم معادلات از حالا فرق کرده است. بزرگترین حمله تاریخ به ابرقدرت‌ها بوده است. رسانه‌های خودشان این اقدام را «بلعیده شدن اسرائیل توسط ایران» خواندند؛ این دستاورد کمی نیست که حتی آمریکا صراحتا می‌گوید «آقای اسرائیل با تو برای جنگ همکاری نخواهم کرد» و عقب نشینی می کند؛ پس خوشحال باشیم! به مدعیان گفتمان آریایی می‌گویم، مگر کوروش و داریوش و مابقی پادشاهان تاریخی درجه یک ایران چگونه بودند؟ چیزی غیر از سلطه نظامی آن‌ها بر منطقه بود؟

منتقدان می‌گویند چرا طلفات و کشته و تخریب نداشت؟ اولا که داشت دوما این از دقت موشکی و انسانیت ایران است که صرفا بر تجهیزات تمرکز کردند. سوما میزان تخریب از عکس های هوایی مشخص است نیاز به فکر کردن به اراجیف رسانه های خودشان نیست. وقتی هیچ عکس و فیلم و مصاحبه ای نمی‌بینید، می بایست به صحت گفته های رسانه های ثروتمند یهودیان شک کنید!
درانتها فقط باید بگویم هر زمان در تاریخ عقب کشیدیم، باختیم. حالا برای اولین بار در تاریخ به عصر طلایی‌مان برگشتیم و دیگر عقب نکشیدیم. بله، دوران بزن در رو ها گذشته است. چگونه 8 سال جنگ تحمیلی را فراموش کرده‌ایم که چگونه دنیا در برابر ایران ایستاده بود؟ ما هر جا ایستادیم محکوم به پیروزی بودیم. باید خوشحال باشیم چراکه «فَإِنَّ مَعَ ٱلعُسرِ يُسرًا»…

 

 

image_print