آنچه در معارفه فرماندار زبرخان گذشت

مراسم تودیع و معارفه فرماندار زبرخان

🔻در معارفه فرماندار جدید شهرستان زبرخان چه گذشت!

 

در ظهر یکشنبه، ۳ دی ماه ۱۴۰۲, مراسم تکریم محمد عین القضات و معارفه سید مومن حسینی، فرماندار تازه منصوب شده شهرستان زبرخان، با حضور سیدهادی طباطبایی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار، و دیگر مدیران شهرستان نیشابور بزرگ در اسحاق‌آباد برگزار شد.

 

🔹به گزارش «صبح امرور» محمد عین القضات، در این مراسم با ابراز خشنودی از «خدمت گزاری» در شهری که مردم خوب و خونگرم داشته، برای فرماندار جدید آرزوی موفقیت کرد.

 

🔹 سید هادی طباطبایی، معاون سیاسی امنیتی استاندار نیز پس از قدردانی از محمد عین القضات، ضمن آرزوی موفقیت برای فرماندار جدید شهرستان زبرخان، اظهار داشت: عملکرد فرمانداری شهرستان طی ۱۰ سال گذشته کاملا قابل پذیرش بوده است و امروز ناامیدی خودمان و ناامید کردن مردم از بزرگترین گناهان است.

 

🔹در بخش دیگری از مراسم، سید مومن حسینی پس از قرائت حکم انتصابش گفت: قطار پیشرفت زبرخان فقط بر روی ریل همدلی به راه خواهد افتاد؛ ما بین دو شهر ابرقدرت قرار گرفته‌ایم و باید با برنامه ریزی از ظرفیت‌های زبرخان بیشتر استفاده کنیم.

 

🔹اما این مراسم  نکات قابل تأمل دیگری هم داشت؛ ازجمله سخنرانی هاجر چنارانی به مدت ۱۵ دقیقه که خود یک شوی تبلیغاتی به حساب می آمد. سخنانی که بدون هیچ واکنشی از سوی مسئولان ذیربط همراهی شد. سخنان رئیس شورای زبرخان، سخنران دیگر مراسم نیز که به تبلیغ یکی‌از کاندیداها پرداخت، به رغم حضور معاون سیاسی استاندار به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی استان، بدون واکنش ماند.

 

 

image_print