«عمارت سلطانیه» پیشرو در تحقق ازدواج آسان؛

«عمارت سلطانیه» پیشرو در تحقق ازدواج آسان؛

فرصتی جذاب برای ازدواج!

امروزه با سختگیری‌ها و مشکلاتی که در امر ازدواج پیش آمده این امر مقدس و حیاتی تحت شعاع مسائل مختلف قرار گرفته و اراده و خواست انسان به‌جای خواست خداوند در امر ارزش‌گذاری مبنا قرار گرفته و این نیاز فطری بشر در حصاری از قواعد سخت محبوس و زندانی شده تا آنجا که جوانان برای گریز از این قواعد، از ازدواج سرباز می‌زنند.

به گزارش روزنامه «صبح امروز»؛ اقدامات فرهنگی، سوق دادن نگرش خانواده‌ها در جهت اهمیت فوق العاده ازدواج فرزندان، اعطا بینش به جوانان در جهت تلاش برای رفع موانع فرهنگی ازدواج، توجه دادن به خانواده‌ها در مورد صلاحیت جوان‌ها برای ازدواج، سعی در رفع ترس جوانان از ازدواج، ترغیب خیرین برای کمک به ازدواج جوانان و… از مهم‌ترین راهکارهای اجتماعی و فرهنگسازی برای ترویج ازدواج آسان در جامعه است. اما در این میان نقش و اهمیت ایجاد بستر اقتصادی مناسب برای ازدواج آسان بر کسی پوشیده نیست. در این خصوص مدیر تالارهای «عمارت سلطانیه» در اولین نشست خبری خود گفت: در سالهای گذشته تبلیغات بسیاری برای ترویج ازدواج در بین جوانان صورت گرفته است. تبلیغاتی که جوانان را هدف اصلی خود قرار داده و با ترویج ازدواج آسان سعی بر این داشته که سنت حسنه ازدواج را هر چه بیشتر و بهتر رواج دهد. اما علی‌رغم تمام تبلیغات، همواره شاهد کاهش آمار ازدواج و افزایش میزان تجرد قطعی در کشور بوده ایم.

محسن مرادیان تاکید کرد: آمار رو به کاهش ازدواج در سالیان گذشته بیان‌گر این موضوع بوده که  تبلیغات گسترده مبنی بر ازدواج آسان تنها در حد حرف باقی مانده است.

جامه عمل بر تن شعار ازدواج آسان!

وی با اشاره به اینکه «در عمارت‌های سلطانیه موفق شدیم تا به شعار ازدواج آسان جامه عمل بپوشانیم» افزود: در این خصوص ما در راستای عمل به شعارهای خود مبنی بر کمک به جوانان در راستای ازدواج آسان، کلیه خدمات مربوط به مراسم عروسی با شرایط دلخواه مخاطب را به صورت نقد و اقساط و بدون کارمزد در اختیار خانواده ها قرار داده و به این‌گونه یکی از دغدغه‌های زوجین و والدینشان را حذف می‌کنیم.

مدیر تالارهای «عمارت سلطانیه» ادامه داد: به همین جهت در راستای ترویج ازدواج آسان، این عمارت کلیه خدمات عروسی از قبیل آتلیه، میزبانی در تالار، گل ارایی، سالن زیبایی عروس و داماد و… را با شعار “عروسی بگیر، به شرط اقساط” در اختیار زوج‌های جوان قرار می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه«در راستای عمل کردن به شعار خود هزینه ورودی تالار حذف شده» تصریح کرد: در حالت نرمال پذیرایی و آنچه که امروز در مجالس شاهد آن هستیم،  به ازای هر مهمان با ارائه کلیه خدمات، مبلغ دو میلیون و ۶۰۰ هزار ریال از زوجین دریافت شده که خدمات نیز گل ارایی مجلس، شمع ارایی، آتش بازی، دیجی و… را در بر می‌گیرد.

مرادیان تصریح کرد: ظرفیت سالن‌های مجموعه از ۵۰ نفر تا ۲ هزار نفر است. سالن‌ها دارای ورودی مجزا هستند، لذا با موضوعات مختلف می‌تواند همزمان خدمت رسانی انجام گیرد. عمارت سلطانیه در ۴ طبقه احداث شده و دارای ۲ طبقه پارکینگ اختصاصی است. هر چند خدمات پیرامونی مانند آرایشگاه، مزون، آتلیه و … در خود مجموعه وجود دارد، اما اگر میزبان تمایل به استفاده از خارج مجموعه را داشته باشد، با معرفی بهترین برندها در سطح شهر مشهد، مشاوره و معرفی انجام می‌گیرد.

وی در پایان متذکر شد: با تبادلات و تفاهمات انجام شده با برخی نهادها و سازمان‌های سطح شهر و استان، مجموعه تالارهای عمارت سلطانیه میزبان مراسمات و ازدواج آسان فرزندان آنها خواهد بود. این در حالی است که برخی از این سازمان‌ها خود دارای امکانات خوبی هستند، اما تمایل به استفاده از خدمات مجموعه سلطانیه دارند.

image_print