مولد سازی در نیشابور

با اجرای قانون مولد سازی گوش ورزشگاه انقلاب بریده خواهد شد.

نایب رئیس شورای شهر نیشابور: با اجرای قانون مولد سازی گوش ورزشگاه انقلاب بریده خواهد شد.

 این که با فروش منابع شهرستان پول بدست بیاورند که هنر نیست.

به گزارش خبرنگار «صبح امروز در نیشابور، محمد کاظم صادقی در ارسال پیامی به روزنامه صبح امروز، با اشاره به اینکه قانون مولد سازی مشمول اراضی و املاکی هست که در راستای وظایف آن سازمان و وزارتخانه نباشد اظهار کرد: این اراضی در راستای وظایف ذاتی وزارت ورزش و جوانان هست .

 

وی با بیان اینکه طرح جامع مجموعه انقلاب برای نقطه به نقطه این مجموعه طرح تهیه شده عنوان کرد: با واگذاری 40000هزار متر مربع از این اراضی طرح جامع آن از هم پاشیده خواهد شد.

کاظمی در ادامه افزود: با وجود ورزشگاه انقلاب با همین وضعیت موجود نیشابور از سرانه ورزشی استاندارد عقب هست، در صورت منفک شدن این بخش با سرانه استاندارد فاصله شهرستان بیشتر خواهد شد.

صادقی با استناد به قانون مولد سازی خاطرنشان کرد: در این قانون 100درصد مبلغ استحصال شده از قبال فروش اموال تنها وزارتخانه های بهداشت و درمان و آموزش و پرورش به حساب آنها واریز می شود بقیه وزارتخانه ها از جمله ورزش و جوانان مشمول نمی شوند وفقط 50درصد وجه و آنهم پس از کسر 5درصد کارمزد به حساب وزارتخانه واریز خواهد شد یعنی اینکه در بهترین شرایط ما به 45/درصد پول می رسیم واین ضرر هنگفت شهرستان خواهد بود.

نایب رییس شورای شهر خطاب به نمایندگان و فرماندار نیشابور گفت: نمایندگان و فرماندار نیشابور، بایستی که خارج از شهرستان برای اجرای پروژه‌ها اعتبار و پول کسب کنند این که با فروش منابع شهرستان پول بدست بیاورند که هنر نیست. و با اجرای قانون مولد سازی گوش ورزشگاه انقلاب بریده خواهد شد .

وی در آخر اذعان کرد: فروش ورزشگاه انقلاب کوتاه ترین راه برای پول بدست آوردن هست، قطعا بهترین راه نیست، وی افزود: حتما نیاز به بررسی بیشتر و دقیقتر دارد و متاسفانه این یک تصمیم عجولانه وغیرکارشناسی هست، وبه دلایل فوق و دهها دلیل دیگر شورا با این تصمیم مخالف هست، امیدوارم فرماندار محترم وبقیه مسئولان ذیربط تدبیر کنند وپیکر نیمه جان ورزشگاه انقلاب را بیش از پیش تضعیف نکنند.

🔰 مسعود میرادی: روزنامه‌نگار

image_print