بسیج نقطه قوت نظام است

مرتضی یگانه
فرمانده سپاه ناحیه چناران با بیان اینکه دشمن به سوی نقاط قوت نظام حمله می کندگفت بسیج امروز نقطه قوت نظام است.
سرهنگ پاسدار محمود حامد در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: دشمن با استفاده از سلاح رسانه ای به مبارزه با جمهوری اسلامی برخواسته است.
فرمانده سپاه ناحیه چناران ادامه داد: یکی از هدف های اصلی توپخانه های دشمن در جنگ های رسانه ای به سوی بسیج و نیروهای مخلص بسیجی است.
وی با اشاره به حساسیت های موجود در جنگ رسانه ای گفت: استکبار جهانی با گذشت 44 سال از انقلاب اسلامی همواره دشمنی خود را به صورت علنی نشان میدهد و از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به این درخت تناور دریغ نمی کند.
وی با بیان اینکه بسیج پشتوانه ای قوی برای حمایت و حفاظت از آرمان های انقلاب اسلامی بوده است گفت: بسیج برای حفظ این شجره طیبه خون های بسیاری را در طی این 4 دهه تقدیم ایران اسلامی کرده است.
وی با تاکید براینکه اقتدار و قدرت بسیج بارها نقشه های دشمنان را برملا کرده است گفت: یکی از هدف های اصلی توپخانه های دشمن در جنگ های رسانه ای به سوی بسیج و نیروهای مخلص بسیجی است.
وی با بیان اینکه در هفته بسیج برنامه های متنوع و متعددی در سطح شهرستان برگزار شد گفت: تجدید میثاق با ولایت، مرحله دوم طرح جهادگران فاطمی، اعزام نیروهای جهادی به مناطق محروم، تشکیل قرارگاه کار جهادی، توزیع بسته های معیشتی، تهیه جهیزیه وسرکشی از خانواده شهدا از جمله برنامه های هفته بسیج در سطح شهرستان چناران بوده است.
حامد در تشریح سرفصل برنامه‌های اقتصادی هفته بسیج بیان داشت: شهرستان چناران در عرصه کشاورزی و ظرفیت‌های ویژه آن، استعداد ویژه‌ای در رشد بازدهی باغات دارد. حضور کارشناسان به‌صورت مستمر باعث شده تا بیش از ۱۷ مزرعه نمونه در شهرستان ایجاد شود. در این باره، مزارع گندم که تا پیش از این به صورت غرقابی آبیاری می‌شدند، به برکت همین تلاش‌ها به آبیاری قطره‌ای و تحت فشار روی آورده‌اند و کشاورزی با سرعت بیشتری در حال مکانیزه شدن است.
فرمانده سپاه ناحیه چناران بیان داشت: اعزام نمایندگان جهاد کشاورزی و ناظران بسیج جامعه مهندسین به مزارع کشاورزی و واحدهای دامداری، تشکیل قرارگاه خدمت‌رسانی مشترک با ادارات و تشکیل قرارگاه حمایت از تولیدات محلی موسوم به «حاتم» برای حمایت از فرآوری و ایجاد ارزش افزوده برای محصولات صنایع محلی از دیگر اقدامات در این باره بوده است. هم چنین با اضافه شدن پنج صندوق دیگر، در مجموع ۵۵ صندوق کارگشایی در شهرستان ایجاد شده است که تشکیل هفت تعاونی اشتغال، تنها یکی از دستاوردهای این صندوق‌ها بوده است. این صندوق‌ها تاکنون ۱۲۰ نفر را آموزش داده، توانمند کرده و زمینه ایجاد اشتغال پایدار توسط آنان را فراهم ساخته است.
image_print
1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *