کارت زرد سخنگوی شورای شهر مشهد به شهردار

چهل و سومین جلسه علنی شورای شهر مشهد جنجالی تر از همیشه برگزار شد.
اولین کارت زرد را موسی الرضا حاجی بگلو سخنگوی شورای شهر مشهد در قالب سه تذکر به شهردار مشهد داد.
وی با گلایه از بلاتکلیفی معاونت شهرسازی شهرداری مشهد اظهار کرد : 9 ماه از فعالیت شورای ششم و مدیریت شهری در این دوره گذشته است، تا چه زمانی باید این حوزه بلاتکلیف و رها باشد؟ شورای شهر درباره ساختمان‌های ناایمن شهر دغدغه دارد و متولی این حوزه، معاونت شهرسازی است ولی معاون شهرسازی نداریم.
همچنین وی با انتقاد از اتخاذ نشدن تدبیر مناسب برای رفع اختلال سامانه من کارت گفت: متاسفانه این موضوع مشکلات بسیاری را برای زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی ایجاد کرده که شهرداری باید در سریع ترین زمان ممکن، تدبیر و چاره‌اندیشی مناسبی در این خصوص داشته باشد. مشکل من‌کارت حل نشد، می‌توانستند کارت خوان بگذارند.
وی خاطرنشان کرد: ما داد می زنیم که دولت چرا از بانیان وضع موجود استفاده می کند، ولی در شهرداری این اتفاق می افتد. کسی را که مدرک و سابقه تحصیلی اش با حوزه کاری اش مرتبط نیست در سازمان اتوبوس رانی منصوب می کنند.
سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد از انفعال روزنامه شهرآرا و روابط عمومی شهرداری مشهد نیز انتقاد کرد و گفت: به شهردار تذکر جدی می‌دهم، در مجموعه شهرآرا و روابط عمومی شهرداری، فضای داخلی شورا و مصوبات را انعکاس نمی‌دهند و تنها 2-3 نفر را پوشش می‌دهند.
حاجی بگلو ادامه داد: می خواهم بدانم که آیا باید در
صحن علنی اقدام مقتضی صورت گیرد، برخوردی
شود یا اتفاق ناگواری داشته باشیم تا تدبیر مناسب
در این خصوص اندیشیده شود؟

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *