مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای استان؛

همکاری سازمان همیاری و شهرداری منطقه ۹ برای تحقق طرح های سرمایه گذاری پارک خورشید مشهد

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی از فرصتهای سرمایه گذاری پارک۳۸۰ هکتاری خورشید مشهد دیدن و بر آمادگی برای کمک به تحقق طرح های توسعه ای این مجموعه تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، محمدرضا تازیکی صبح امروز با همراهی معاونان سازمان همیاری پس از بازدید از ظرفیتهای توسعه ای پارک خورشید مشهد، در نشستی تخصصی تشریح طرح سرمایه گذاری این مجموعه شرکت کردند.

در این نشست که سعید حسینقلی مقدم شهردار منطقه ۹ مشهد و مکی مدیر پارک خورشید نیز حضور داشت، پروژه های سرمایه گذاری محدوده ۳۸۰ هکتاری پارک خورشید توسط مشاور مجموعه معرفی و زمنیه های همکاری سازمان همیاری در تحقق آنها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در این جلسه عنوان کرد: آمادگی داریم با تشکیل یک تیم تخصصی فرصتهای سرمایه گذاری پارک خوشید را بررسی و مطالعه کنیم.

وی با بیان اینکه منطقه ۹ مشهد یکی از مناطقی است که از اهمیت ویژه ای برای سازمان همیاری برخوردار است، خاطرنشان کرد: زمینه های لازم برای جلب سرمایه گذار داخلی و بین المللی و حتی مشارکت در بخشی از پروژه های طرح توسعه پارک خورشید وجود دارد، قطعا برای تحقق مطلوب اهداف شهرداری در این‌ حوزه در کنار شهرداری و سرمایه گذاران خواهیم بود.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *