در روز ولادت امام مهربانی ها صورت پذیرفت:

اهداء 30 قلم انواع تجهیزات پزشکی پیشگیری،تشخیص و درمان کرونا به دانشگاه علوم پزشکی گناباد

محمدرضا صبوری مدیر شعب بانک مهرایران در استان خراسان رضوی از اهداء 30قلم انواع تجهیزات پزشکی مرتبط با بیماری کووید 19 در طرح شهید سلیمانی به دانشگاه علوم پزشکی گناباد خبر داد.

به گزارش روزنامه «صبح امروز» و نقب از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران ، همزمان با ولادت امام مهربانی ها،آقا علی ابن موسی الرضا(ع)،در راستای طرح شهید سلیمانی و به منظور کمک به کادر درمان و بیماران،تعداد 30 قلم از انواع تجهیزات پزشکی مرتبط با بیماری کرونا به دانشگاه علوم پزشکی گناباد اهداء شد.

دکتر باذلی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد با تقدیر از رویکرد بانک مهرایران در اهمیت دادن به حوزه ی سلامت و یاری رساندن به کادر درمان بیان داشت:

کنترل این اپیدمی با قدرت سرایت بسیار بالا و مجهولات بسیاری که در شناخت آن وجود دارد ،کار بسیار سختی است و نیازمند همراهی و همکاری همه ی مردم می باشد و اقدام این بانک در این روزها بسیار تحسین برانگیز و قابل ستایش است.

وی افزود:گزارش هایی که از بانک مهرایران به گوش می رسد حکایت از موفقیت بانک در تمامی بخش ها داشته و می توان این بانک را به معنای واقعی یک بانک اسلامی نامید و  امروز توجه ویژه بانک به مقوله ی سلامت در شبکه ی بانکی کم نظیر است.

وی ادامه داد:امید داریم به کمک شما و دیگر خیرین حوزه ی سلامت،بارقه ای از امید را در بین بیماران نیازمند ایجاد کنیم و به طور یقین دعای خیر بیماران ،همراه این بانک و کارکنانش خواهد بود.

دکتر باذلی در خصوص همکاری های مالی با بانک مهرایران بیان داشت: آمادگی داریم تا برای حمایت از پرسنل دانشگاه و رفع دغدغه های مالی آن ها ،تا حد امکان همکاری لازم را داشته باشیم.

وی در ادامه گفت: طرح های بسیار خوبی در این بانک وجود دارد که به لحاظ تنوع و کاربردی بودن در رفع احتیاجات عموم مردم کاملا شاخص است.

در این جلسه میرهادی معاون مدیر شعب استان خراسان رضوی با ارائه ی گزارشی از فعالیت بانک در حوزه های مختلف بیان داشت:این بانک با بهره گیری از دانش روز ،تجربه ی مدیران خود و نیروی انسانی جوان و متخصص توانسته است در مدت کوتاهی ،پیشرفتی چشمگیر در حوزه ی خدمات بانکداری الکترونیک داشته باشد که برخی از این خدمات مانند افتتاح حساب آنلاین و کارت هدیه مجازی بر بستر موبایل بانک در شبکه ی بانکی بی نظیر است.

وی افزود:این بانک با نیاز سنجی مشتریان خود و در نظر گرفتن شرایط اقتصادی جامعه،طرح های مختلف تسهیلاتی را طراحی کرده و تاکنون موفق شده است به 8 میلیون نفر از جامعه ی 10 میلیونی مشتریان خود تسهیلات قرض الحسنه پرداخت نماید.

وی ادامه داد:بانک مهرایران همواره نگاه ویژه ای به مقوله ی مسئولیت های اجتماعی دارد و امسال نیز با توجه به شرایط خاص موجود و فراگیری بیماری کرونا،به کمک کادر درمان و بیماران آمده است.

میرهادی تعداد تجهیزات اهداء شده در کل کشور را 15 هزار قلم خواند که تعداد 1101 قلم از آن در استان خراسان رضوی بین 6 مرکز منتخب توزیع شده است.وی هزینه ی تامین این اقلام را 130 میلیارد ریل عنوان کرد و گفت:

هزینه ی خرید این تجهیزات از محل وجه التزام تامین شده است که کاری منحصر به فرد در شبکه ی بانکی است.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *