گفتگو با مدیریت مجموعه قابلی امین:

قابلی، غذایی پر طرفدار

در میان غذاهای بین المللی و به طور کلی غذاهای بومی سایر کشورها، شاید کمتر غذایی باشد که به مزاج ایرانیان خوش بیاید اما قابلی پلو یا کابلی پلو که غذای سنتی و ملی کشور افغانستان است، می‌تواند به نظر ما ایرانی ها بسیار خوش طعم و خوشمزه باشد. این غذا همان طور که از نامش  پیداست، یکی از مواد اصلی آن برنج است، ریشه اصلی این غذا به شهر مزارشریف و شمال افغانستان برمی‌گردد و نه تنها در افغانستان بلکه در ازبکستان و ایران نیز بسیار محبوب و پرطرفدار است و پیشنهاد می‌کنیم یکبار این غذای خوش طعم را امتحان کنید. این غذای پرطرفدار را می‌توان در منطقه گلشهر مشهد یافت. یکی از بهترین رستوران های این منطقه، رستوران کباب و قابلی امین است که به دلیل غذاهای خوشمزه و با کیفیت، مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است. در ادامه ما با مدیریت این مجموعه جناب آقای سید آقا حسینی از شهر مزارشریف گفتگویی خواهیم داشت.
مدیریت مجموعه کباب و قابلی امین از سابقه خود می‌گوید : سید آقا حسینی از شهر مزار شریف هستم، از سن ۱۶ سالگی در کشور عربستان به مدت ۱۱ سال و بعد در شهر کابل مشغول کار در زمینه کباب و قابلی بودم. بعد از آن تصمیم گرفتم در شهر هرات هتل نگین آسیا را افتتاح کنم و ۶ سال در آنجا فعالیت داشتم اما بعد از به دلیل ناامنی کشور به مشهد آمده و در منطقه گلشهر مشهد در کباب و قابلی امین فعالیت خود را مجدد شروع کردم.
وی در ارتباط با منو غذایی رستوران بیان کرد: غذایی هایی که در رستوران ما سرو می‌شود قابلی، کباب گوشت و منتو که از غذاهای سنتی و ملی کشور افغانستان هستند که ما سعی داریم در بهترین و با کیفیت ترین نحو ممکن آنها را در اینجا سرو کنیم. همچنین این غذاها در بین ایرانی ها نیز طرفدار زیادی دارد.
وی در خصوص تمهیدات بهداشتی مجموعه خاطر نشان کرد: ما سعی داریم تا به بهترین نحو ممکن نکات و توصیه های بهداشتی را رعایت کنیم و چنانچه مشتری از رعایت پروتکل های بهداشتی انتقادی داشت به ما اطلاع دهد.
وی همچنین اشاره کرد: در نظر داریم  مجموعه کباب و قابلی امین را گسترش دهیم و بزودی اطلاع رسانی شعبه دوم رو خواهیم داشت. ما سعی بر این داریم با بیشترین کیفیت غذاها را به مشتریان ارائه دهیم تا رضایت مشتریان گرامی را داشته باشیم

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *