پیروان ولایت، سخنان مقام معظم رهبری را فصل الختام می‌دانند

محمد حسین روشنک

 

قبلا نوشته بودم که منتظر می‌مانم تا موضع مقام معظم رهبری در مورد سخنان منتشر شده ظریف را شاهد باشم.

جای تاسف دارد که در پستوخانه آشناهای دولت روحانی، مطالبی ضد سیاست‌های کلی نظام جمع‌آوری می‌شود.

اکنون که مشخص گردیده مشاوران فرهنگی دولت آقای روحانی، ظریف را به گفتن این‌گونه سخنان محرمانه برای بایگانی در تاریخ تحریک و سپس توسط دوستان ضدانقلابی خود منتشر کرده‌اند، باید معلوم شود که این‌گونه سخنانی که خلاف سیاست‌های کلی نظام است را از دیگران نگرفته باشند.

قلم امیدوار است، ملت ایران، محور مقاومت، رزمندگان ایثارگر، مقام معظم رهبری بویژه خانواده سالار شهدای مقاومت حاج قاسم دلاور عذرخواهی ظریف که علاوه بر «آشناهای دولت»، خود نیز در خصوص بیان مطالب منتشر شده مقصر است را بپذیرند، اما یقینا باید پستوخانه مشاوران «آشنای» فرهنگی دولت بازرسی و فایل‌های ضد تاریخِ درخشانِ محور مقاومت و سرباز پر افتخار مردم ایران اسلامی، حاج قاسم سلیمانی کشف و نابود شود.

واقعا جای نگرانی وجود دارد که از این‌گونه سخنان و یا نوشته‌هایی ضد تاریخِ فداکاری و ایثارگری رزمندگان و فرماندهان دفاع مقدس نیز از دیگران ضبط و در پستوخانه «آشناهای دولت روحانی» نگهداری نشده باشد.

خدا رحمت کند مرحوم آیت اللّه هاشمی رفسنجانی را که ترس نداشت و نظرات «خوب یا بد» خود را شفاف می‌گفت و می‌نوشت و به «آشناها» میدان نمی‌داد که فایل‌های ضد تاریخِ مقاومت مردم ایران را محرمانه ضبط و در پستوخانه نگهداری و هر زمان دوست داشتند در رسانه‌های ضد انقلابی نزدیک خود چون «روح الله زم» منتشر کنند.

هاشمی رفسنجانی هرچه برای حفظ اعتدال جامعه مطلبی را لازم می‌دانست در خاطرات علنی خود بیان و می‌نوشت و برای مردم مشخص می‌کرد به‌جز آن‌چه علنی می‌گوید و می‌نویسد هر چه از او منتشر شود صحت ندارد.
ای کاش روحانی که خود را شاگرد هاشمی رفسنجانی معرفی و از مانند من رای گرفت، درس عاشقی نظام و مطیع مقام معظم رهبری بودن را نیز از او یاد می‌گرفت و به «آشناهای مشکوک دولت خود» میدان تخریب باورهای مردم ایران اسلامی، محور مقاومت و رهبر معظم انقلاب را نمی‌داد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *