در جلسه هم اندیشی با مسئولان سازمان همیاری و آتش نشانی مشهد عنوان شد؛

سازمان همیاری بازوی شهرداریها در حوزه خدمات ایمنی و آتش نشانی

 

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در نشست هم اندیشی با مدیرعامل و معاونان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مشهد، بر توسعه همکاری ها تعاملات و ارائه خدمات در حوزه های مختلف به این سازمان وابسته به شهرداری مشهد تاکید شد.

به گزارش صبح امروز و به نقل از روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، محمد سنجری با اشاره به این نشست مشترک که باحضور معاون بازرگانی، مدیران واحدهای بیمه ای، مالی، ماشین آلات و … سازمان با حضور ظهوریان مدیرعامل و معاونان سازمان آتش نشانی شهرداری مشهد برگزار شد ضمن اعلام آمادگی برای همراهی همکاری همه جانبه با این سازمان، گفت: تمام سهام سازمان همیاری متعلق به 80 شهرداری استان است و بر همین اساس رسالت خدمات دهی به سازمان و نهادها وابسته به حوزه مدیریت شهری را نیز برعهده دارد.

وی با بیان اینکه ما امین شهرداریها در سازمان همیاری هستیم، افزود: به طور معمول اموری چون پشتیبانی، ارائه خمات مشاوره ای، کارگزاری، امور پیمانکاری، تامین کالاها، تجهیزات، ماشین آلات و … شهرداریها توسط واحدهای مختلف سازمان انجام می شود و هر آنچه در آن چرخه اقتصادی ایجاد شود دوباره به شهرداریها باز می گردد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی تصریح کرد: برخلاف نگاه بیرونی بیشتر از آنکه سازمان همیاری یک نهاد عمومی غیردولتی همانند شهرداریها با بودجه و اعتبار مشخص باشد یک بنگاه اقتصادی تابعه درآمد هزینه است که باید برای تداوم خدمات دهی های خود باید فعالیتهای درآمدزا و اقتصادی انجام دهد.

وی خاطر نشان کرد: بر این اساس با تلاش هایی که صورت گرفته، امروز سازمان همیاری دارای ظرفیتهایی شده که به عنوان بازوی حمایتی شهرداریها، سازمانها و نهادهای تابعه محسوب می شود و تداوم این رسالت و اثرپذیری بیشتر این نهاد مستلزم تعامل و همراهی خانواده بزرگ مدیریت شهری استان است.

سنجری با اشاره به ظرفیتهای خوب سازمان همیاری در حوزه ماشین آلات افزود: تلاش داریم با برخورداری از این ظرفیت، راهنما و مشاورخوبی برای شهرداریها و سازمان ها در حوزه خرید، سرویس، تعمیر و نگهداری تجهیزات، خودروها و دستگاههای مختلف باشیم.

وی به توان سازمان همیاری در بخش های مختلف بازرگانی، بیمه ای، تامین نیروی انسانی، و … اشاره و عنوان کرد: بر این اساس آمادگی داریم همچون گذشته بازویی برای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری که یکی از واحدها مهم و حساس در حوزه مدیریت کلان شهر مذهبی مشهد است، باشیم.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *