پیام معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد به مناسبت روز جهانی قدس

سید محمد رضا هاشمی همزمان با فرا رسیدن روز جهانی قدس با صدور پیامی این روز را به تمامی آزادیخواهان و امت اسلامی تبریک گفت.
متن پیام بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
روز قدس، روز برآمدن امواج خروشان ملت‌های آگاه و غیور علیه ظلم و ستم و روز بیداری مسلمانان و اتحاد آن‌ها در مقابل دشمنان و مستکبرین عالم است. این روز مقدس، یادآور حماسه‌ای ماندگار، فریادی بی‌کرانه و مظلومیتی بی‌مرز است.

نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با عنوان روز قدس ازآن‌جهت حائز اهمیت است که نور امید در دل مستضعفان جهان روشن کرد و به فرصتی همیشگی برای توجه به سرنوشت فلسطین عزیز مبدل گردید تا جهانیان بدانند سرنوشت قدس و مسلمانان با یکدیگر پیوندی عمیق و ارتباطی جدانشدنی دارد.
بی‌شک پاس داشت موضوع فلسطین به عنوان مسئله اول جهان اسلام و دفاع از مظلوم، واجب شرعی و در هر شرایطی تعطیل‌ناپذیر است، لذا در پی محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری شایسته و گسترده راهپیمایی سراسری، امسال روز جهانی قدس با برنامه های متنوع بصورت مجازی و همچون سال گذشته با ویژه برنامه‌ سخنرانی مقتدای مقتدر و عظیم‌الشأن امت اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) گرامی و پاس داشته خواهد شد.
اینجانب ضمن گرامی‌داشت روز جهانی قدس و ادای احترام به روح پاک شهدای انتفاضه ،جبهه مقاومت و بویژه سیدالشهداء مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی، همراه با مردم مومن و روزه‌دار مشهد الرضا (ع) حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام داشته و تحقق آرمان آزادی قدس شریف را ازدرگاه خداوند منان مسألت می نمایم.

سید محمدرضا هاشمی
معاون استاندار و فرماندار
شهرستان مشهد مقدس

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *