ضربه اساسی سربازان گمنام امام زمان (عج) به یک گروه تروریستی مستقر در آمریکا

سرکرده گروهک تروریستی «تندر» دستگیر شد

به گزارش روابط عمومی وزارت اطلاعات، جمشید شارمهد سرکرده گروه تروریستی تندر که از آمریکا عملیات مسلحانه و خرابکارانه در ایران را هدایت می کرد در پی عملیاتی پیچیده، اکنون در دستان قدرتمند سربازان گمنام امام زمان (عج) قرار گرفت.

شارمهد در سال ۱۳۸۷ عملیات انفجار در حسینه سیدالشهدای شیراز را طراحی و هدایت کرد که در آن اقدام ۱۴ نفر شهید و ۲۱۵ نفر از عزاداران حسینی مجروح شدند .

گروه تروریستی تندر در سال های اخیر نیز قصد اجرای چند عملیات بزرگ از جمله منفجر کردن سد سیوند شیراز، انفجار بمب های سیانوری در نمایشگاه کتاب تهران و منفجر کردن در حرم امام خمینی (ره) هنگام برگزاری مراسم عمومی را داشت که با تسلط اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) ناکام ماند.

موسوی: آمریکا باید پاسخگوی حمایت از گروهک های تروریستی علیه ایران باشد

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان از اقدام مقتدرانه سربازان گمنام امام زمان ( عج ) در دستگیری سرکرده یک گروهک تروریستی و خرابکار قدردانی کرد.سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان ضمن قدرانی از اقدام مقتدرانه سربازان گمنام امام زمان ( عج ) افزود: رژیم آمریکا در حالی خود را در کنار مردم ایران معرفی می کند که تروریست های شناسنامه دار و کسانی که مسئولیت چندین عملیات تروریستی داخل ایران را بر عهده گرفته و دست شان به خون مردم و شهروندان بی گناه ایرانی آلوده است را در خاک خود جای داده و از آنها در ابعاد و اشکال مختلف حمایت و پشتیبانی می کند.

موسوی ضمن اعتراض شدید به دولت آمریکا افزود: این رژیم باید پاسخگوی حمایت از این گروهک تروریستی و دیگر گروهک ها و جانیانی که از داخل آمریکا هدایت عملیات خرابکارانه، مسلحانه و تروریستی علیه مردم ایران را بر عهده دارند و خون شهروندان ایرانی را بر زمین می ریزند، باشد.

image_print
2 پاسخ
  1. Phone Tracker Free
    Phone Tracker Free گفته:

    CellSpy mobile phone monitoring software is a very safe and complete tool, it is the best choice for effective monitoring of mobile phones. App can monitor various types of messages, such as SMS, email, and instant messaging chat applications such as Snapchat, Facebook, Viber, and Skype. You can view all the contents of the target device: GPS location, photos, videos and browsing history, keyboard input, etc.

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *