نائب رئیس شورا در مراسم تودیع و معارفه شهرداران مناطق تاکید کرد:

تعامل و مدارا؛ دستور کار شهرداران مناطق

نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: انعطاف پذیری و توجه به مشکلات مردم باید سرلوحه کار مدیران شهری باشد.

به گزارش صبح امروز، حمیدرضا موحدی زاده در مراسم تکریم و معارفه شهردار منطقه 9 مشهد که با حضور شهردار و جمعی از اعضای شورای شهر برگزار شد، اظهار کرد: امروزه در کنار اینکه ما همواره باید قوانین را مبنای خود قرار دهیم، باید بر ضوابط نیز پایبند باشیم. ضوابط ما باید کارشناسی شده و پاسخگو باشد.
وی افزود: در اعمال ضوابط و قوانین باید شرایط اقتصادی و جامعه را ببینیم و تا جایی که قانون به ما اختیار داده، انعطاف داشته باشیم.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: تا جایی که قانون صراحت دارد، باید در جهت اصلاح آن قدم برداریم، اما در آنجایی که قانون سکوت و اختیار را واگذار کرده، باید به نفع مردم و توسعه شهر گام برداریم.
موحدی زاده تاکید کرد: انعطاف پذیری و توجه به مشکلات مردم باید سرلوحه کار مدیران شهری باشد تا به رضایت مطلوب و مدنظر دست پیدا کنیم.

مصوبه تقسیم منطقه 9 به دو منطقه 9 و 17 جزو ضروریات است

هم چنین رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر مشهد در این مراسم  گفت: یکی از موارد مورد تصویب شورا، بحث اجرایی کردن طرح تفصیلی و مصوبه تقسیم منطقه 9 به دو منطقه 9 و 17 است که این امر جزو ضروریات است.

محمد هادی مهدی نیا اظهار کرد: تفاوت معناداری که این منطقه با سایر مناطق دارد، این است که طرح تفصیلی این منطقه به تصویب شورای اسلامی شهر مشهد رسیده است و در صورتی که شورا موقید به قانون گرایی و شعارهایی که در سال 96 داده، باشد و اگر به عملکرد تخصصی خود اعتقاد دارد، بایستی این موارد را در عمل نیز اجرایی کند.

وی افزود: یکی از موارد مورد تصویب شورا بحث اجرایی کردن طرح تفصیلی و مصوبه تقسیم منطقه 9 به دو منطقه 9 و 17 است که این امر جز ضروریات است. امید داریم در زمان باقی مانده با حضور شهردار جدید این مهم رخ دهد.
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر مشهد بیان کرد: ظرف یکسال گذشته در موضوعات منطقه 9 بیشترین فشارها وارد بوده است زیرا مغایرت های زیادی بین شعارها و اعتقادات وجود داشته است. امید داریم که بتوانیم بخشی از این موضوع را در کل شهر جبران کنیم و اقداماتی را انجام دهیم که در پایان دوره به رضایتمندی دست پیدا کنیم.

شهرداری منطقه 9 در سال آینده روزهای پر فعالیتی خواهد داشت

هم چنین شهردار مشهد در این مراسم تکریم و معارفه گفت: در منطقه هفت پروژه های بسیار بزرگ مانند ارتفاعات جنوب، هفت حوض، کوشش و خلج و انتظام بخشی به بخش های طرق و وردی شهر مشهد داریم که این موارد پیچیدگی های فنی زیادی دارد که اگر آن را در کنار موضوعات درآمدی و شهرسازی بگذاریم، عملا در سال آینده روزهای پر فعالیتی را برای آقای فرهادیان می بینیم.

محمدرضا کلائی، ضمن قدردانی از زحمات فرهادیان، اظهار کرد: در مدت زمانی که ایشان در این پست فعالیت کردند، بسیاری از اتفاقاتی که مدنظر ما بود رخ داده و قدردان زحمات ایشان هستم.
وی افزود: امید دارم که چند مورد از اقداماتی که در منطقه هفت بر زمین مانده با حضور ایشان تعیین تکلیف شود. منطقه هفت طی دو سال گذشته همواره با فاصله آخر قرار داشته و طبیعتا تمهیدات درآمدی و اجرایی و فرهنگی خاصی را می طلبد.
شهردار مشهد با اشاره به وسعت منطقه هفت، بیان کرد: در منطقه هفت پروژه های بسیار بزرگ مانند ارتفاعات جنوب، هفت حوض، کوشش و خلج و انتظام بخشی به بخش های طرق و وردی شهر مشهد داریم که این موارد پیچیدگی های فنی زیادی دارد که اگر آن را در کنار موضوعات درآمدی و شهرسازی بگذاریم، عملا در یکسال آینده روزهای پر فعالیتی را برای آقای فرهادیان می بینیم.

در ادامه این مراسم حسین فرهادیان شهردار سابق منطقه 9 و شهردار فعلی منطقه هفت مشهد، ادامه داد: خدا را شاکرم که در منطقه 9 با کمک همکاران خود به نتایج خوبی دست پیدا کردیم.
امید داریم که با عمل پاسخگو اعتماد شهردار و شهر مشهد باشیم
در ادامه این مراسم جواد اصغری شهردار منطقه 9، خاطرنشان کرد: امید داریم که بتوانیم با عمل پاسخگو اعتماد شهردار و مشهد باشیم.
وی گفت: در شهرداری ما سرمایه بزرگی به نام نیروها و سرمایه های انسانی داریم که با کمک آن ها می توانیم به اقدامات مهم خود دست پیدا کنیم.
شهردار منطقه 9 بیان کرد: ظرفیت هایی که در منطقه 9 وجود دارد برکسی پوشیده نیست، ظرفیت های اقتصادی این منطقه باعث شده آن را به عنوان یکی از مناطق اثرگذار در بحث وصول درآمدها و تحقق بودجه درآمدی شهرداری شناخته شود. با توجه به توانی که در همکاران این منطقه وجود دارد، باید به این موضوع به صورت جد بپردازیم.

ضرورت توجه به موضوعات درآمدی در منطقه 8

هم چنین شهردار مشهد در مراسم تکریم و معارفه شهردار منطقه 8 گفت: باید موضوعات درآمدی در منطقه 8 روند آرام و روبه رو رشد خود را طی کند.

محمدرضا کلائی اظهار کرد: اولویت های منطقه هشت مانند روال گذشته است و آقای عبدالله زاده کاملا به این مباحث آگاهی دارند.
وی افزود: بخشی از اولویت ها مانند طرح تفضیلی در حوزه جنوب شرق، بخشی از توافقات انجام شده با آستان قدس و موضوعات مرتبط با ارتفاعات مشهد از موارد مربوط به سال جاری است که باید به جد به دنبال آن باشیم.
شهردار مشهد بیان کرد: همچنین موضوعات درآمدی نیز در منطقه هشت باید روند آرام و روبه رو رشد خود را طی کند.

اولویت اصلی منطقه؛ ضرورت برنامه ریزی موضوعات شهری است

شهردار منطقه 8 مشهد نیز در این مراسم گفت: ضرورت برنامه ریزی در موضوعات شهری اولویت اصلی منطقه است. حسین عبدالله زاده اظهار کرد: برند بنده برنامه ریزی بوده و این برنامه ریزی باید در موضوعات شهری نیز به خوبی دیده شود.
وی افزود: به شخصه این منطقه را به عنوان یک بخش نمی دانم بلکه اتفاقاتی که در این منطقه رخ می دهد را جز اتفاقات مهم شهری در راستای توسعه کلانشهر می دانم.
شهردار منطقه هشت مشهد بیان کرد: امید داریم در منطقه هشت به عنوان یک منطقه پخته در شهرداری، به دستاوردهای مهمی دست یابیم.
عبدالله زاده با بیان اینکه برش برنامه ای این منطقه یکی از اتفاقات بسیار خوب این دوره در نظام برنامه ریزی بود، تصریح کرد: همیشه آرزوی بنده این بوده که بتوانیم بودجه مناطق را به صورت مستقل به شورا ارائه کنیم.
وی با اشاره به اینکه این برش منطقه ای یکی از اقدامات ارزشمند در هر منطقه بوده که با همکاری های خوبی که در بدنه، شورا و اتفاق نظرات موجود به منصه ظهور رسید، تاکید کرد: امید داریم بیشتر از برشی که در این منطقه رخ داده، عمل کنیم و پاسخگوی اعتماد شهردار مشهد باشیم.
 کار کردن در منطقه یک بسیار سخت است

هم چنین شهردار مشهد روز گذشته در مراسم تکریم و معارفه شهردار منطقه یک مشهد گفت: کار کردن در منطقه یک بسیار سخت است و مردم توقع بالایی دارند و جزو مناطقی است که شاهد عبور مرور افراد زیاد و مختلفی است و اگر کمی استانداردها کاهش یابد، همه معترض خواهند شد.

محمدرضا کلائی اظهار کرد: کار کردن در منطقه یک بسیار سخت است و مردم توقع بالایی دارند و جزو مناطقی است که شاهد عبور مرور افراد زیاد و مختلفی است و اگر کمی استانداردها کاهش یابد، همه معترض خواهند شد.
وی افزود: من فکر می کنم این موضوعات کاملا مورد توجه آقای باوندی قرار خواهد گرفت. ایشان باید توجه به دو نکته را همواره به یاد داشته باشند. تحت هیچ شرایطی میزان درآمدهای شهرداری و سطح خدمات شهری در منطقه یک نباید کاهش پیدا کند. امید دارم که جناب باوندی هم منطقه یک را هم در زمره بهترین مناطق ما نگه دارد.
با هم بودن ما می تواند مشکلات ما را حل کند
در ادامه این مراسم علیرضا شهریاری، عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد تاکید کرد: اگر همکاران و نیروهای ما در یک جهت باشد بر مشکلات فائق خواهیم شد. با هم بودن ما می تواند مشکلات ما را حل کن و نتیجه کار را افزایش دهد.
وی تاکید کرد: باید به این امر توجه داشته باشیم که به خاطر ممکلت گذشت و صبر داشته باشیم. امید داریم که بتوانیم با درایت به تعامل با مردم برسیم، زیرا مردم از ما انتظار برخورد خوب دارند.
عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: باید به این نکته توجه کنیم با روی خوش با مردم صحبت کنیم و پای در و دل آن ها بنشینم.

image_print
2 پاسخ
  1. Szpiegowskie Telefonu
    Szpiegowskie Telefonu گفته:

    Niektóre programy wykrywają informacje o nagraniu ekranu i nie mogą wykonać zrzutu ekranu telefonu komórkowego.W takim przypadku można użyć zdalnego monitorowania, aby wyświetlić zawartość ekranu innego telefonu komórkowego.

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *