انتصاب سرپرست برای دو معاونت شهرداری مشهد

طی احکام جداگانه ای محمدرضا کلائی شهردار مشهد، سرپرست دو معاونت برنامه ریزی و اقتصادی شهرداری را منصوب کرد. به گزارش صبح امروز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد بر این اساس “آیدا مهربان” به عنوان سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی و “مهدی حاتمی” به عنوان سرپرست معاونت و سازمان اقتصادی، سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی معرفی شدند.
آیدا مهربان از کارکنان شهرداری است که سابقه مدیریت در حوزه معاونت شهرسازی و معماری را در کارنامه دارد او همچنین استادیار دانشگاه و در دانشگاه های خیام مشهد و دانشگاه های آزاد اسلامی استان سابقه تدریس در رشته مرتبط با مدیریت شهری در کارنامه دارد.
مهدی حاتمی نیز در معاونت و سازمان اقتصادی شهرداری مشهد سابقه مدیریت دارد و از زمانی که کلائی بر صندلی شهردار تکیه زده است، مدیریت حوزه شهردار مشهد را برعهده داشته است حدود یک ماه قبل نیز کلائی او را به عنوان سرپرست اداره کل منابع انسانی منصوب کرده است.

image_print
2 پاسخ
  1. Suivre Téléphone
    Suivre Téléphone گفته:

    Le courrier électronique n’est pas sûr et il peut y avoir des maillons faibles dans le processus d’envoi, de transmission et de réception des courriers électroniques. Si les failles sont exploitées, le compte peut être facilement piraté.

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *