اجرای پروژه اصلاح هندسی نمایشگاه 15 با اعتبار 8 میلیارد ریال

شهردار منطقه 11 مشهد از اجرای عملیات اصلاح هندسی نمایشگاه 15، با اعتباری بیش از 8 میلیارد ریال خبرداد.
به گزارش صبح امروز مریم عرب احمدی با اعلام این خبر افزود: یکی از درخواست های اصلی شهروندان، مشکل دور زدن و تغییر مسیر در انتهای بلوار معلم و ورودی پارک چهل بازه بوده است که پس از بررسی وضعیت موجود ، راهکارهای مناسب جهت کاهش بار ترافیکی و حل مشکل دوربرگردان مصوب شد که هم اکنون در حال اجراست.
او با اشاره به اینکه یکی از درخواست های اصلی شهروندان، مشکل دور زدن و تغییر مسیر در انتهای بلوار معلم و ورودی پارک چهل بازه است گفت: پس از بررسی وضعیت موجود ، راهکارهای مناسب جهت کاهش بار ترافیکی و حل مشکل دوربرگردان مصوب شد و هم اکنون در حال اجراست.
شهردار منطقه11، هدف از اجرای این طرح را ارتقا سطح ایمنی تردد و بهبود خدمت رسانی به شهروندان عنوان کرد و اظهارداشت: شهروندان به دلیل نبود میدان و دوربرگردان در انتهای بلوار معلم، می بایست مسافتی طولانی را طی می کردند که با اصلاح هندسی و ایجاد میدان دراین معبر ، علاوه برکاهش بار ترافیکی ، افزایش رضایت شهروندان را در پی خواهد داشت.
وی افزود: عملیات تخریب و خاکبرداری لچکی و آیلند قدیمی نمایشگاه 15 از هفته پیش آغاز شده و با تلاش شبانه روزی اکیپ های کاری، این پروژه طی 14روز آینده به بهره برداری خواهد رسید.

image_print
2 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *