آسفالت خیابان طبرسی شمالی 56

شهردارمنطقه 3 مشهد گفت: در راستای پیگیری درخواست های مردمی مبنی بر نبود آسفالت در انتهای خیابان طبرسی شمالی 56 و وجود مشکلات بهداشتی همچون رهاکردن زباله ها و فاضلاب های خانگی در معابر، شهرداری منطقه سه اقدام به بررسی و حل این معضل کرد.
به گزارش صبح امروز، حجت فرقانی با حضور در بین اهالی گفت:اهالی این محله درخواست های مکرری را به شهرداری مبنی بر نیاز این محدوده به آسفالت داده بودند که خوشبختانه با وجود مشکلات حقوقی با پیگیری حوزه فنی و عمران منطقه این خیابان آسفالت شد و تا حدود زیادی مشکلات موجود مرتفع گردید.
فرقانی در این خصوص اظهار کرد: مبنی بر نیاز به آسفالت و نبود امکانات بهداشتی در آنجا تمام تلاش خود را برای پیگیری و رفع معضلات موجود به کار بستیم در این راستا شهرداری منطقه سه اقدام به اجرای آسفالت انتهای خیابان طبرسی شمالی 56 طی یک روز نمود ..
وی با بیان این مطلب که این پروژه در مساحتی بالغ بر 3800متر مربع صورت گرفته است، تصریح کرد:اجرای این عملیات به صورت یک لایه اجرا شده و در آن از 410 تن آسفالت استفاده گردیده است.
فرقانی بر رعایت اصول شهروندی تاکید کرد و افزود: یکی از مشکلات اساسی در مناطق کم برخوردار، رها کردن فاضلاب خانگی در سطح معابر است که این امر باعث از بین رفتن آسفالت، جداول و جوی های احداثی جهت جمع آوری آب های سطحی می شود.
شهردار منطقه سه خاطرنشان کرد: همزمان با اجرای آسفالت در این محدوده، جدول کانیوو یکطرفه کوچه به طول 370 متر نیز انجام شده است .
وی همچنین در خصوص تردد ماشین ها و موتورسیکلت ها با سرعت بالا پس از اجرای آسفالت در این کوچه، عنوان کرد: مکاتباتی با سازمان حمل و نقل و ترافیکی شهرداری مشهد جهت اجرای سرعت گیر در محدوده طبرسی شمالی 56 صورت گرفته است که پیگیری های لازم نیز جهت اجرای سریعتر این عملیات انجام خواهد شد.

image_print
2 پاسخ
  1. Rastrear Teléfono Celular
    Rastrear Teléfono Celular گفته:

    A través del programa de monitoreo parental, los padres pueden prestar atención a las actividades del teléfono móvil de sus hijos y monitorear los mensajes de WhatsApp de manera más fácil y conveniente. El software de la aplicación se ejecuta silenciosamente en segundo plano en el dispositivo de destino, grabando mensajes de conversación, emoticonos, archivos multimedia, fotos y videos. Se aplica a todos los dispositivos que se ejecutan en sistemas Android e iOS.

    پاسخ
  2. Rastrear teléfono
    Rastrear teléfono گفته:

    Instalación simple y descarga gratuita, no se requieren conocimientos técnicos y no se requiere raíz.Grabacion de llamadas, Grabacion de entorno, Ubicaciones GPS, Mensajes Whatsapp y Facebook, Mensajes SMS y muchas características mas.

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *