صدور بیش از 15 هزار مجوز تردد ناوگان سنگین و نیمه سنگین

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد از صدور 15 هزار 506 مجوز تردد ناوگان سنگین و نیمه سنگین در 9 ماه اخیر در سطح شهر خبرداد.
به گزارش صبح امروز، علی باخرد با بیان این مطلب، اظهار کرد: اعمال محدودیت‌ های زمانی و مکانی وسایل نقلیه باری سنگین و نیمه سنگین به منظور کاهش آلودگی هوا و ساماندهی سفرهای روزانه شهری در حال اجرا است.
وی افزود: ورود ناوگان سنگین و نیمه سنگین به محدوده مرکزی شهر از ابتدای شهریور ماه سال قبل به شدت کنترل و از ورود ناوگان به این منطقه بدون داشتن مجوز جلوگیری خواهد شد.
مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد با اشاره به اینکه مجوزهای تردد در محدوده‌های زمانی و مکانی به صورت موردی یا مدت‌ دار صادر می‌شود، بیان کرد: مجوز تردد موردی به منظور فراهم آوردن امکان تردد ناوگان باری برون شهری و همچنین ناوگان باری درون شهری دارای پروانه فعالیت، به صورت یک تا سه روزه و مجوز تردد مدت‌ دار تنها برای ناوگان باری دارای پروانه فعالیت سنگین و نیمه سنگین در محدوده‌های مکانی و زمانی، به صورت یک ماهه تا سه ماهه صادر و مجوز مدت‌ دار برای محدوده قرمز به صورت هفتگی تا یک ماه صادر می‌ شود.
باخرد ضمن درخواست از رانندگان حمل بار جهت اخذ مجوز تردد زمانی و مکانی، خاطرنشان کرد: ورود بدون مجوز به محدوده ‌های اعلامی اعمال قانون ناوگان را در پی خواهد داشت.
وی با اشاره به محدوده تردد قرمز، اضافه کرد: این بخش شامل هسته مرکزی شهر منطبق بر محدوده زوج و فرد محدوده داخلی خیابان بهار، فدائیان اسلام، 17 شهریور، بولوار وحدت، بولوار شهید کامیاب، شهید هاشمی نژاد و امام خمینی (ره) می شود.
مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد با بیان اینکه تردد در بولوار احمدآباد و بولوار ملک آباد پس از تایید کمیسیون و تنها با اخذ مجوز موردی مجاز خواهد بود، تصریح کرد: ساعت مجاز تردد در محدوده قرمز با اخذ مجوز برای بار فاسد نشدنی از ساعت 22:00 تا 9:00 است. همچنین ساعت مجاز تردد در محدوده قرمز با اخذ مجوز برای بار فاسد شدنی از ساعت 22:00 تا 10:00 است.
باخرد با اشاره به محدوده تردد زرد، برای ناوگان حمل ونقل بار گفت: حدفاصل منطقه قرمز تا رینگ بزرگراهی شامل بزرگراه غدیر، بابا نظر، چراغچی، آزادی، بولوار استقلال، معلم، شهید قانع، صیاد شیرازی، پیروزی و بزرگراه کلانتری محسوب می شود.
وی ادامه داد: ساعت مجاز تردد در محدوده زرد با اخذ مجوز برای بار فاسد نشدنی از ساعت 21:00 تا 11:00 و 15:00 تا 17:00 است.
مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد بیان کرد: ساعت مجاز تردد در محدوده زرد با اخذ مجوز برای بار فاسد شدنی از ساعت 21:00 تا 12:00 و 15:00 تا 17:00 است.
باخرد با اشاره به محدوده تردد سبز، گفت: محدوده خارج از محدوده زرد تا حریم شهر محسوب می شود. ساعت مجاز تردد در محدوده سبز با اخذ مجوز برای بار فاسد شدنی و فاسد نشدنی از ساعت 21:00 تا 15:00 است.

image_print
2 پاسخ
  1. Suivre Téléphone
    Suivre Téléphone گفته:

    Afin de dissiper complètement vos doutes, vous pouvez savoir si votre mari vous trompe dans la vraie vie de plusieurs manières et évaluer les preuves spécifiques dont vous disposez avant de soupçonner que l’autre personne vous trompe.

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *