فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در پاسخ به تحریم نیروی انتظامی توسط آمریکا

مسئولان آمریکایی در حالی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران را به نقض حقوق بشر متهم میکنند که تنش های خیابانی و ناآرامی های اخیر آمریکا و همچنین اعتراضات سراسری نسبت به سیاست های نژادپرستانه این کشور چهره واقعی حقوق بشر آمریکایی را به همگان شناسانده است.

واضح است که وزارت خزانه داری آمریکا از این بازی رسانه ای تنها یک هدف را دنبال میکند و آن دور کردن افکار عمومی از اتفاقات اخیر و ضعف مدیریتی و بی کفایتی ثابت شده مسئولان آمریکایی در اتفاقات اخیر و مدیریت بحران کرونا است.

حربه نخ نمای تحریم، تنها نشان از موفقیت مقتدرانه نیروی انتظامی در برقراری امنیت و آرامش و ناکام ماندن تروریست های تحت الحمایه آمریکا دارد؛ زیرا رژیم ایالات متحده آمریکا، خشمگین از اقتدار نظام مقدس و نیروی انتظامی با استیصال دست به اقداماتی چنین بی نتیجه و مضحک زده است.

حمایت های گسترده مردمی از نیروی انتظامی جمهوری اسلامی به خوبی ثابت میکند که این اتهامات بی شرمانه تا چه اندازه بی اساس هستند و مردم ایران همچون گذشته دوشادوش خادمان خود در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در برابر سلطه طلبی آمریکا ایستاده اند و این گونه اقدامات نسنجیده تنها منجر به افزایش بیش از پیش اتحاد و همدلی بین مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم خواهد شد.

مسئولان آمریکا بدانند که این گونه اقدامات نه تنها خللی در عزم و اراده نیروی انتظامی ایجاد نخواهد کرد، بلکه انگیزه کارکنان آن را افزایش میدهد تا با گام هایی استوار و با قدرت و قوتی روزافزون در راه تامین امنیت کشور و مردم عزیز ایران قدم بردارند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *