بسم‌الله الرحمن الرحیم
رَبِّ إِنِّی لِما أَنْزَلْتَ إِلَیَّ مِنْ خَیْرٍ فَقِیرٌ (قصص/24)

با سلام حضور همه عزیزانی که تا این لحظه افتخار همراهی با ایشان را داشتم؛

امسال 22 بهمن را در حالی جشن گرفتیم که هنوز دلهایمان از غم ازدست‌دادن سربازی وفادار به ولایت و عاشق خدمت به مردم آرام نگرفته‌است. مجاهدی که ثمره شهادت مظلومانه‌اش اتحاد و همدلی بیش از پیش ملت‌های مظلوم منطقه و مردم وفادار ایران و تقویت استحکام درونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد.

بدیهی است که برای رشد پایدار و تعالی یک نظام مبتنی بر مردم‌سالاری، اصلاح ساختارهای آن و رفع سوء مدیریت‌ها، راهی جز حضور پرشور، هوشمندانه و غیراحساسی مردم در فرصت‌های انتخاب و اهمیت‌دادن به تفکر و مطالعه و اختصاص وقت برای یافتن افراد اصلح نیست؛ و در این میان، به فرموده امام راحل (ره): «مجلس در رأس امور است.» و بنابراین، وظیفه ما مردم در انتخابات مجلس بسیار سنگین‌تر است.

اینجانب در زمان ثبت‌نام انتخابات مجلس یازدهم با توجه به شرایط خاصی که کشور در آن قرار داشت و اهمیت داشتن مجلسی قوی و در رأس امور، و افزون بر آن، تجربه و توانی که در خود دیدم، خود را مکلف دانستم که پا به عرصه انتخابات بگذارم و توان خود در معرض انتخاب مردم قرار دهم؛ اما، روند امور به گونه‌ای پیش رفت که امروز تکلیف را از دوش خود برداشته‌شده می‌بینم و پس از جلسه امروز، در دفتر امام جمعه محترم شهر مشهد(آیت ا… علم الهدی) #انصراف خود را از ادامه حضور در این عرصه و به نفع لیست #شورای_وحدت_اصولگرایان (شورای ائتلاف نیروهای انقلاب-شانا) اعلام می‌کنم.

انشا… این #انصراف مصداق آیه شریفه (الَّذِينَ يُوفُونَ بِعَهْدِ اللَّهِ وَلَا يَنْقُضُونَ الْمِيثَاقَ) و عمل به تعهد انقلابی و جلوگیری از تفرق آراء و ورود گرایش های فکری غیر همسو با انقلاب باشد.

تا دیرو ماندم تا در این دوره به سهم خود، تنور انتخابات را گرم نمایم و قدم کوچکی در عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری بردارم.

عمل به میثاق نامه وظیفه هر متعهدی است و نمی توان تعهد را زیر پا گذاشت و مدعی وفای به عهد با مردم بود پس به لیست افرادی که میثاق نامه شورای وحدت را امضا نموده اند و عمل ننموده اند نقد نیز دارم.

همه عزیزان را دعوت به حضور پرشور در صندق های رای نموده و بنده بنابه میثاق نامه ای که آن را امضا نموده ام به لیست واحد اصولگریان(آقایان #قاضی_زاده_هاشمی، #کریمی_قدوسی، #پژمانفر، #بحرینی و سرکارخانم #فاطمه_رحمانی) رای میدهم و به عنوان کمترین شما به شما هم‌توصیه می نمایم.

و بنده در صف مقدم مطالبه گری از عزیزان فوق خواهم بود‌ همراه با شما.

در پایان از همه عزیزانی که در این مدت و تا آخرین لحظه از هر گونه حمایتی مضایقه نکردند و با ابراز محبت و احساسات خالصانه خود همواره موجب دلگرمی من بودند، صمیمانه قدردانی می‌کنم و به وجود همه این عزیزان افتخار می‌کنم و شرمنده‌ام از اینکه نتوانستم همراه خوبی برای ایشان باشم.

از خداوند تبارک و تعالی برای همه این عزیزان سلامتی و طول عمر با برکت توأم با عافیت و عاقبت خیر مسئلت می‌کنم.

با ادای احترام
مهدی عرب صادق
30 بهمن 1398

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *