ذوب‌آهن؛ پلی برای بازگشت شهرخودرو به کورس قهرمانی

رقابت‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر باشگاه‌های کشور فعلا به دلیل شیوع بیماری کرونا در سطح کشور متوقف شده و زمان مشخصی نیز برای ادامه آن تعیین نشده است.

از سوی دیگر براساس جدول ارائه شده در این هفته قرار است شهر خودرو مشهد به مصاف ذوب‌آهن اصفهان برود؛ دیداری که برای شهر خودرو بسیار مهم و حیاتی است زیرا می‌تواند پل بازگشت این تیم به کورس مدعیان لیگ برتر باشد.

شهر خودرو در آخرین دیدار خود در رقابت‌های لیگ برتر در بازی مقابل پرسپولیس در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی به میدان رفت و با نتیجه سه بر یک شکست خورد تا به نوعی از کورس عقب بیفتد البته سایر رقبای مستقیم آنها مثل سپاهان و استقلال نیز در این هفته نتیجه لازم را نگرفتند تا شهر خودرو به نوعی «دوسر» باخت نشود.

دیدار مقابل ذوب آهن که در هفته قبل و در دقایق پایانی موفق شد از شکست در شهرآورد اصفهان بگریزد و دیگر تیم اصفهانی را نیز به نوعی از کورس خارج کند.

ذوب آهن از زمان حضور سرمربی جدید خود یعنی رادولوویچ احیا شده است و بازی‌های بسیار خوبی را به نمایش می‌گذارد و همین می‌تواند کار شهر خودرو را برای بازی مقابل این تیم سخت کند.

شهر خودرو باید نهایت بهره را از معدود بازی‌های باقیمانده خود داشته باشد؛ آنها به لحاظ جدولی و ریاضی هنوز اتفاق خاصی برایشان رخ نداده است و حتی شانس قهرمانی نیز دارند اما باید نگاهی واقع‌بینانه به ادامه لیگ برتر داشته باشند.

با توجه به حذف شهر خودرو از رقابت‌های جام حذفی باشگاه‌های کشور با شکست مقابل نفت مسجد سلیمان آنها باید اینک تمام تمرکز خود را روی بازی‌های لیگ برتر بگذارند تا بتوانند از این دریچه سهمیه آسیایی را برای دومین سال کسب کنند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *