دلیل طولانی‌شدن پرونده خرمی را اعلام کنید

نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد خواستار رسیدگی زودتر به پرونده مدیرمسئول سابق شهرآرا شد.

حمیدرضا موحدی‌زاده، 5 بهمن‌ماه  در حاشیه هشتادوششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد و در جمع خبرنگاران در خصوص پرونده مدیر مسئول سابق شهرآرا، اظهار کرد: خانواده آقای خرمی به ما مراجعه کردند و بی‌تابی زیادی می‌کردند. آنها از ما درخواست روشن شدن تکلیف آقای خرمی را دارند.

وی افزود: ما نمی‌خواهیم دخالتی در پرونده ایشان داشته باشیم، اما از مسئولان می‌خواهیم که دلیل طولانی‌شدن پرونده ایشان را اعلام کنند. ما خواهش می‌کنیم اگر ایشان خلاف قوانین کاری کرده‌اند، زودتر مشخص و پرونده حل‌وفصل شود تا خانواده ایشان از نگرانی خارج شوند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به اینکه «من آقای خرمی را از زمان حضورشان در تربت می‌شناسم»، خاطرنشان کرد: ایشان روزنامه‌نگار نمونه بودند. همه ما خطاهایی داریم که باید خود را اصلاح کنیم. ایشان اگر کاری انجام داده‌اند، لطفا مشخص کنند تا اصلاح شده و به دامن خانواده‌شان برگردند. بلاتکلیف ماندن این خانواده چشم انتظار، کار درستی نیست.

موحدی‌زاده عنوان کرد: قبل از تکمیل این پرونده و رسیدگی به تخلفات ایشان، او را در تربت دیدم. ایشان جوان خلاق و فعالی هستند اما خواهش می‌کنم به پرونده ایشان زودتر رسیدگی‌های لازم انجام شود. ایشان همکار ما در شهرآرا بودند و زحمات زیادی کشیده‌اند.

وی افزود:خواهشندم زودتر پرونده‌شان را حل و فصل کرده و رأی دادگاه را صادر کنند. خواهش می‌کنیم خانواده ایشان را از بلاتکلیفی خارج کنید. افکار عمومی به ما مراجعه می‌کنند و  می‌گویند شما نسبت به آقای خرمی بی‌وفا هستید. اگر تخلفی صورت گرفته، باید مرجع قضایی رسیدگی کند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد تاکید کرد: از مقامات خواهش می‌کنیم که این موضوع را مشخص کنند تا خدا و خلق‌خدا راضی باشد. عدالت نیز ایجاب می‌کند که متناسب به جرم فرد، مجازات برای او صادر شود. خواهش می‌کنم، مراجع سریع‌تر به این موضوع رسیدگی کنند.

مجید خرمی، مدیر مسئول و برخی معاونان موسسه شهرآرا وابسته به شهرداری مشهد دوم آبان ماه سال جاری به اتهام مسائل اقتصادی و نداشتن مجوز دستگیر شدند.

گفتنی است موسسه شهرآرا در ۱۰ سال گذشته، یکی از اماکن پر ابهام شهرداری مشهد بوده است که همواره مدیران شهری از آن برای فرار از نظارت استفاده کرده اند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *