شهرخودرو عصر امروز به مصاف نفت مسجدسلیمان می‌رود؛

پذیرایی شاگردان سرآسیایی از سلطان تساوی‌ها در مشهد

مانی پویا
رقابت‌های هفته بیستم لیگ برتر باشگاه‌های کشور با برگزاری چند دیدار در شهرهای مختلف امروز به پایان می‌رسد که در یکی از دیدارها تیم فوتبال شهر خودرو مشهد باید به مصاف نفت مسجد سلیمان برود.
شهر خودرو بعد از دو باخت متوالی در لیگ قهرمانان آسیا به لیگ برتر بازگشته و میزبان سلطان تساوی‌های لیگ است. نفت مسجدسلیمان 12 تساوی در کارنامه دارد و فقط 10 گل خورده است. تیمی که با هدایت مهدی تارتار فوتبال اقتصادی را به خوبی بازی می‌کند. شاگردان تارتار با 28 امتیاز روی پله هشتم ایستاده اند و شهر خودرو 32 امتیازی در رده پنجم است. نفت مسجدسلیمان برای این مسابقه به اندازه کافی استراحت کرده ولی شهر خودرو خسته از سفرهای طولانی در آسیا به میدان می‌رود. احتمال تساوی شدن این مسابقه هم زیاد است. هرچند شهرخودرو برای پیروزی در این بازی خانگی بی تاب است.
خستگی شهرخودرو
شهر خودرو تجربه موفقی در دو بازی اخیر آسیایی خود نداشته و هر دو رقابت را به الهلال و پاختاکور ازبکستان واگذار کرده است و شاید از نظر روحی و روانی شرایط چندان مناسبی نداشته باشد و البته که از نظر جسمی هم آنها مانند دیگر تیم‌های ایرانی حاضر در آسیا خسته هستند و باید بازی‌های فشرده‌ای را پشت سر بگذارند.
آمار و ارقام نشان می‌دهد که تیم مهدی تارتار در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر بسیار چغر و سختکوش ظاهر شده و میزبانی شهرخودرو از نفت مسجد سلیمان تضمینی برای برتری آنها نیست همچنان که نفتی‌ها در این دوره از رقابت‌ها مقابل تیم‌های بالانشین لیگ برتر حتی در خانه حریف نیز نتایج خوبی گرفته‌اند که نشانه آن متوقف کردن سپاهان در اصفهان و یا برتری مقابل پرسپولیس در تهران است.
رویای مسجد سلیمان
بنابراین شهر خودروی خسته و نتیجه نگرفته در آسیا دیدار آسانی مقابل نفت مسجدسلیمان ندارد؛ مسجدسلیمانی چه بسا با یکی دو برد پیاپی و به واسطه جایگاه جدولی خود بتوانند حتی رویاپرداز حضور در آسیا نیز باشند و قطعا این دیدار برای آنها بسیار حساس است.
از سوی دیگر باید دید مجتبی سرآسیابی که حضور موفق تیمش در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا بارقه‌های امید را پس از رفتن گل محمدی در این تیم ایجاد کرده بود اینک و در بازگشت به لیگ برتر چگونه مقابل نفت مسجدسلیمان صف‌آرایی خواهد کرد.
شهر خودرو که این روزها، بازی‌های زیاد و روزهاش شلوغی را پشت سر می‌گذارد قطعا ترجیح می‌دهد که در بازگشت به لیگ برتر و با کسب یک نتیجه مناسب بتواند خاطرات بد دو بازی اخیر آسیایی خود را از اذهان هوادارانش پاک کند.
گفتنی است؛ تیم فوتبال شهرخودروی مشهد از ساعت 15:30 دقیقه امروز در ورزشگاه امام رضا(ع) به مصاف نفت مسجد سلیمان خواهد رفت.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *