معاون شهردار از اجرای طرح زوج و فرد خودروها از درب منازل خبرداد:

قرنطینه خانگی خودروها

معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: در روزهای آینده اجرای طرح تردد زوج و فرد خودروها از درب منزل اجرا خواهد شد.
به گزارش صبح امروز خلیل‌ا… کاظمی با بیان این مطلب، اظهار کرد: در پی تاکیدات شهردار و رییس شورای اسلامی شهر مشهد مبنی بر اجرای طرح تردد زوج و فرد خودروها از درب منزل به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، این موضوع درجلسه شورای همتای استان مطرح و پس از تصویب مقرر شد طرح زوج و فرد از درب منزل اجرایی شود.
وی افزود: باتوجه به این موضوع تدارکات لازم برای نصب نرم‌افزار مورد نیاز ظرف 24-48 ساعت آینده انجام و طرح تردد زوج و فرد خودروها از درب منازل اجرا می‌شود و پلاک خودورهای متخلف از طریق 450 دوربین نظارت تصویری، 110 دوربین ثبت تخلفات و پنج خودرو دارای دوربین ثبت تخلف، ثبت خواهد شد.
کاظمی بیان کرد: تاریخ دقیق اجرای طرح زوج فرد خودروها از درب منزل با هماهنگی سایر نهادهای ذیربط طی روزهای آینده اعلام می‌شود. در مرحله اول به خودروهای متخلفی که پلاک آنها از سوی دوربین‌ها ثبت شود از طریق پیامک اخطار داده شده و درمرحله بعد جریمه خواهند شد.
روزانه حدود یک میلیون خودرو در کلانشهر سه و نیم میلیون نفری مشهد خدمت‌رسانی می‌کنند.
تاکنون آزمایش کرونای ۶۳۱ نفر در استان خراسان رضوی مثبت شده است که ۴۰۸ نفر آنان در حوزه جغرافیایی زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد و ۲۲۳ نفر در مناطق زیرپوشش پنج دانشکده‌ و دانشگاه‌ علوم پزشکی دیگر این استان هستند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *