جبهه‌ای برای اتحاد همه

اگرامروز سرباز وطن که الگوی جانانه همه مردم است و آیت الله هاشمی رفسنجانی و آیت الله واعظ طبسی زنده بودند با توجه به شرایط جهانی در انتخابات چه موضعی داشتند؟!

آنان که اعتدال را در پیروی از ولایت (که مشی سرباز شهید وطن و دو آیت الله فقید بوده ) میدانند، باور دارند اگر آن حامیان کشور، نظام و رهبری زنده بودند ، ضمن تلاش در جهت تقویت نیروهای مسلح و محور مقاومت به منظور گرفتن انتقام خردمندانه خون سرباز وطن حاج قاسم سلیمانی از آمریکای جهانخوار ، توصیه می‌کردند در انتخابات دوم اسفند ۹۸ از رای دادن به افراد جنجالی در مسائل سیاسی، دروغگویان، همسایه هراسان دشمن تراش، مخالفین مذاكره با کشور های مسلمان، شعارگرایان ناصادق، سرمایه‌گذار و کارآفرین ستیزان ناآگاه یا مقرض، دلسوزان فقر طلب، فسادگران فرهنگی اقتصادي اجتماعی، دکانداران بزرگ نمای فساد در کشورخودداري کرده وکسانی که تحقق امنیت و اقتدار پایدار ایران و فساد ستیزی واقعی به منظور رسیدن به اقتصاد مقاومتی را در برنامه داشته و شهید حاج قاسم (که او نیز خود نشان سرباز معتدل مطیع ولایت را داشت و به آن جهت محبوب دل همه ایرانیان از هر تفکری و مسلمانان جهان شد) الگو قرار داده و محور مقاومت و مذاکره بین ممالک اسلامی همسایه را ترویج و مردم مسلمان منطقه چون مردم سوریه و عراق را تشویق تا خود اخراج امریکا را پیگیری کنند، برگزینند.

آنان اگر زنده بودند با حمایت از آزادی انتخابات، توصیه می‌کردند با انتخابات کشور قهر نکنیم و با وجود هرشرایطی در پايه صندوق‌هاي انتخابات حضور پرشور داشته باشیم و حتما می‌گفتند اگر نمی‌خواهیم وارد جنگ شویم، باید پای صندوق‌های رای پر شمار حاضر شده تا دشمن از شروع جنگ با ایران اسلامی ترس داشته باشد.

امروز در ایران و استان به ویژه مشهد مقدس هزاران نفر خود را در معرض رای مردم برای ورود به مجلس شورای اسلامی قرار داده اند که اگر چه گفته می‌شود جمعی صحیح و در مواردی به اشتباه، رد صلاحیت شده‌اند ، اما جمع بسیار بیشتری از آنها در صحنه حضور دارند که چند ده برابر تعداد نمایندگان مورد نیاز مجلس شورای اسلامی است ، آنقدر هستند که هر کس با هر سلیقه و تفکری می تواند از بین آن‌ها افرادی نزدیک به سلیقه خود را انتخاب کند.

اینکه بگوییم چون افرادی را با دقت یا بدون دقت از بودن در صحنه انتخابات باز داشته‌اند؛ پس اینکه بگوییم انتخاب کردن مشکل است حرف درستی نیست ، معتدلین ، اصولگرایان و اصلاح طلبان و مستقلين در خط ولایت بسیاری در بین کاندیداها قابل شناسایی و انتخاب کردن هستند.

حتما مشی سربازان وطن شهدا ،سلیمانی ، کاظمی ، شوشتری ، همدانی ، صیاد شیرازی و ….این را نمی‌گوید که چون تعدادی رد صلاحیت شده اند از انتخابات قهر کنیم.

معتدلین باور دارند اگر جسم آن ولایت مداران چون روحشان زنده بود می‌گفتند حق نداریم به بهانه رد صلاحيت افرادی که اگر بودند نیز شانس کمی برای انتخاب شدن داشتند برعلیه انتخابات فضا سازی کنیم.

چه کسی گفته است که در ایران نیز می‌بایست ، مانند امریکا و کشور های غربی ، نمایندگان مجلس از بین دو حزب به اصطلاح چپ و راست انتخاب شوند؟

چرا نباید بهترین ها را که مردم به برکت وجود رسانه های اجتماعی خود می‌شناسند و یا می‌توانند از جوانان و با تجربه ها‌ حتی اگر به گروه و دسته‌ای وابستگی نداشته باشند شناسایی و برگزینند؟

طرفداران جبهه «مشهد برای همه»
در پیروی از نگاه مقام معظم رهبری و در تداوم مشی اعتدالی آقایان هاشمی و طبسی بویژه سرباز وطن شهید سلیمانی برآنند تا در کنار همه مردم فهيمه ایران اسلامی با مشارکت گسترده و فعال در انتخابات ، تلاش کنند بدون نگاه به خط سیاسی چپ و راست از میان با تجربه ها و جوانان از هر دو جریان سیاسی و مستقلین در خط نظام و رهبری «داخل و یا خارج لیست ها » بدون نیاز به معرفی لیست توسط مدعیان نمایندگی از طرف مردم ،تحت هر عنوان خود کاندیداهای مورد نظر را شناسائی ، انتخاب و مجلس شورای اسلامی قدرتمند شکل دهند و دشمن را از عدم حضور مردم در پای صندوق های رای ناامید کنند.

جبهه اعتدالی «مشهد برای همه» که همه کاندیدا های حاضر در صحنه را محترم و مورد تایید نظام میدانند ، تصمیم دارند تا خود را داناتر از مردم ندانسته که بخواهند نام هایی را تحت عنوان لیست معرفی کنند ، بلکه برآنند تا با بیان ملاک هاي در خط نظام و رهبری «تا آنجا که درکش را دارند » انتخاب را به خود مردمی که پرشمار به مراکز رای گیری مراجعه خواهند نمود، واگذار کنند.
جبهه مردمی «مشهد برای همه» ۲۵ بهمن ۱۳۹۸

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *