اوضاع تیم والیبال پیام خراسان آشفته‌تر شد؛

از اعتراض هواداران تا درگیری در تیم و کناره‌گیری سرمربی!

رییس هیات والیبال خراسان رضوی گفت: تیم پیام خراسان که در فصل گذشته لیگ برتر والیبال مردان ایران به جایگاه سوم دست یافت در فصل جاری به علت برخی مشکلات در معرض سقوط و حذف از لیگ قرار دارد.

جبار قوچان نژاد با تشریح درگیری این تیم و مسئولان باشگاه افزود: بر اساس شنیده‌ها بین رضایی، سرمربی و زندی، سرپرست باشگاه درگیری روی داد که در پی آن سرمربی و بازیکنان تیم پیام اعلام کردند در بازی ساعت ۱۶ روز چهارشنبه هفته گذشته مقابل تیم میهمان یعنی شهرداری ورامین به میدان نمی‌روند.

وی ادامه داد: هیات والیبال استان باید یک گزارش فنی و کارشناسی به مدیر کل ورزش و جوانان استان در این خصوص ارائه دهد اما باشگاه‌های ورزشی تشکیلات حرفه‌ای و خصوصی هستند و کسی حق ورود به فعالیت آنان را ندارد مگر اینکه وضعیت آنها به این شکل حاد و دارای مشکل شود.

انتظار پیروزی نداشتیم

قوچان نژاد که فصل پیش سرمربی تیم پیام خراسان بود گفت: رسالت من این بود که کاری می‌کردم تا بازی انجام شود و در این راستا با هر کس که توانستم صحبت کردم تا بازیکنان تیم، مقابل شهرداری ورامین به میدان بروند، نتیجه این بازی مهم نبود و از تیمی که این وضعیت به هم ریخته را دارد نباید انتظار پیروزی داشت هر چند در این دیدار میهمان قدرتمند نیز با یاران ذخیره به میدان آمده بود لذا در عمل بازی پایاپای در سه ست به نفع شهرداری ورامین به پایان رسید.

وی افزود: البته با وجود تلاش‌ها برخی از بازیکنان وارد رختکن نشدند و فقط تعدادی برای بازی به زمین آمدند که این هم مناسب و شایسته نبود اما بازی برگزار و آبروی شهر ما حفظ شد.

رییس هیات والیبال خراسان رضوی ادامه داد: از روزی که فعالیت پیام خراسان در فصل جدید شروع شد تیم با مشکل مواجه بوده است و عدم پرداخت به بازیکنان تنها مشکل این تیم نیست بلکه سال گذشته همین تیم سه ماه به والیبالیست‌های برتر ایران همچون موسوی و مصطفی‌وند پول نداد اما تیم بازی کرد.

مشکل مدیریت تیم است

وی گفت: مشکل راس مدیریت باشگاه و تیم است، مدیریت نمی‌تواند تیم را اداره کند، از ابتدای کار در این فصل، ۱۲ بازیکن غیربومی به تیم آوردند که همه آنها رفتند چرا که تیم نتوانست آنها را نگه دارد، پس از آن مجبور به جذب بازیکنان بومی و فعلی شدند.

گفتنی است؛ سالن مهران مشهد عصر چهارشنبه در حالی پذیرای والیبال دوستان مشهدی بود که بازیکنان و کادر فنی تیم پیام خراسان به دلیل پاره‌ای اختلافات با مدیریت باشگاه قصد حضور در زمین را نداشتند و پس از پادرمیانی مسئولان هیات والیبال خراسان رضوی چند دقیقه مانده به آغاز بازی، وارد سالن شدند.

این تیم که روز یکشنبه گذشته نیز در برابر تیم شهروند اراک با نتیجه سه بر یک متحمل شکست خانگی شد، روز چهارشنبه نتوانست مقابل یاران ذخیره تیم شهرداری ورامین امتیاز بگیرد و طی سه ست متوالی با نتیجه ۱۷ – ۲۵، ۱۵ – ۲۵ و ۲۳ – ۲۵ نتیجه را به میهمان خود واگذار کرد.

محمد رضایی، سرمربی جدید پیام نیز در این دیدار حضور نیافت. رضا تابعی، مربی تیم وظیفه هدایت بازیکنان را در این دیدار برعهده داشت.

اعتراض لیدرهای مشهدی

هواداران مشهدی که در این دیدار تعدادشان تقریبا به 200 نفر می‌رسید، در ابتدای ست دوم و با حضور جبار قوچان‌نژاد، رییس هیات والیبال خراسان رضوی و سرمربی سابق پیام مشهد به تشویق وی پرداختند. همچنین آنان خواستار بازگشت جبار قوچان‌نژاد به پیام شدند. والیبال‌دوستان مشهدی که از وضعیت آشفته پیام ناراضی بودند، خواستار کناره‌گیری علی‌ شیخ‌الاسلامی از والیبال خراسان شدند.

پیام مشهد پس از شکست در این دیدار با کسب سه پیروزی و 11 امتیاز در جایگاه دهم قرار گرفت. شهرداری ورامین نیز پس از کسب دوازدهمین برد خود، 31 امتیازی شد و جایگاهش در صدر جدول را تثبیت کرد.

پیام در هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال استراحت دارد و در هفته شانزدهم در تهران به مصاف پیکان خواهدرفت.

image_print
9 پاسخ
  1. sklep internetowy
    sklep internetowy گفته:

    I have been browsing online more than three hours lately, yet I never discovered any attention-grabbing article like yours.
    It is pretty worth sufficient for me. In my opinion, if all site owners and
    bloggers made excellent content material as you probably did,
    the net will probably be a lot more useful than ever before.
    I saw similar here: Sklep internetowy

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *