فجر سلیمانی

راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال همزمان با اربعین سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بود از این رو مراسم جشن پیروزی رنگ و بوی دیگری داشت.

راهپیمایی بزرگداشت چهل‌ویکمین فجر انقلاب اسلامی در مشهد از میدان 15 خرداد به سمت حرم مطهر رضوی آغاز شد.

مردم ولایتمدار و انقلابی مشهد روزگذشته مسیر میدان 15 خرداد تا حرم مطهر رضوی را با شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «22 بهمن ماه، یوم الله، یوم الله»، «این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده» راهپیمایی و یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش را گرامی داشتند.

راهپیمایی در مسیر خیابان امام رضا (ع) تا حرم مطهر امام رضا(ع) ادامه یافت و برادران از باب الرضا (ع) و خواهران از باب الجواد (ع) وارد صحن جامع رضوی شدند و حجت‌الاسلام رئیسی، رئیس قوه قضائیه سخنران پایانی این مراسم بود.

پیام «مکتب سلیمانی» خدمت بی‌منت به مردم است

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر اینکه در گام دوم انقلاب باید کشور را با سبک شهید سلیمانی اداره کنیم، گفت: مکتب سلیمانی به معنای خدمت بی‌منت به مردم است، خدمتی بدون ریا، تظاهر و چاپلوسی؛ در این مکتب کار و تلاش شبانه‌روزی فقط برای خدا انجام می‌شود.

علیرضا رزم‌حسینی در حاشیه راهپیمایی باشکوه یوم‌الله 22 بهمن در مشهد مقدس با اشاره به تعبیر «فجر سلیمانی» و تقارن اربعین سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان‌دهنده این است که نظام ما مردمی است و مردم وفادار به نظام و انقلاب هستند.

وی با تاکید بر اینکه در گام دوم انقلاب باید کشور را با سبک شهید سلیمانی اداره کنیم، افزود: مکتب سلیمانی به معنای خدمت بی‌منت به مردم است، خدمتی بدون ریا، تظاهر و چاپلوسی، در این مکتب کار و تلاش شبانه‌روزی فقط برای خدا انجام می‌شود.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به پاکدستی، صداقت و راستگویی به عنوان دیگر ویژگی‌های مکتب سلیمانی ، تصریح کرد: مکتب سلیمانی را در گام دوم انقلاب باید توسط افرادی که با این شهید بزرگوار زندگی کرده‌اند برای نسل جدید تبیین کنیم.

رزم‌حسینی با بیان اینکه سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی باید الگوی همه جوانان در کشور باشد، خاطرنشان کرد: نسل جدید باید بداند که “سلیمانی‌ها” در این کشور هستند و زحمت می‌کشند.

پیام قدردانی استاندار خراسان رضوی از مردم به‌خاطر حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

استاندار خراسان رضوی در پیامی نیز، از قشرهای مختلف مردم استان به‌خاطر حضور پرشور و دشمن‌شکن در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و اربعین سردار دل‌ها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی قدردانی کرد.

متن پیام علیرضا رزم حسینی بدین شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

مردم شریف استان همزمان با جشن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، وحدت و انسجام مثال‌زدنی خود را در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن به نمایش گذاشتند و ثابت کردند همیشه و در همه حال در صف اول استکبارستیزی، ایستادگی در برابر ظلم، دفاع از مبانی اسلام و آرمان های انقلاب، امام راحل، شهدا و پیروی از ولایت فقیه هستند.

این تجدید پیمان تاریخی و بی‌نظیر که هر سال در ایام مختلف تکرار و در 22 بهمن به بلوغ دوباره می‌رسد، امسال رنگ و بوی دیگری هم داشت؛ امسال اربعین سردار دل‌ها، چهل و یکمین فجر انقلاب را جلوه‌ای دیگر داده بود. «فجر سلیمانی» امسال پیام‌آور این بود که مردم می‌خواهند کشورشان با شیوه، سبک و مکتب سلیمانی و سلیمانی‌ها اداره شود. مکتبی که خدمت بی‌منت به مردم اصل و اساس آن است.

در پایان؛ به عنوان خدمتگذار مردم خراسان رضوی، از یکایک مردم انقلابی و همیشه در صحنه که با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن امسال، حماسه‌ای از جنس «آزادی و استقلال» آفریدند، قدردانی کرده و سر تعظیم در برابر عظمت و شکوه‌شان فرود می‌آورم.

علیرضا رزم حسینی

استاندار خراسان رضوی

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *