مراسم تحویل سند 45 هکتار از اراضی فولاد نور رشتخوار برگزار شد

مراسم تحوبل سند 45 هکتار از اراضی فولاد نور شهرستان رشتخوار با حضور جمعی از مسئولین محلی و کارکنان کارخانه فولاد شهرستان رشتخوار در این مجتمع برگزار شد.

خالقداد عرب فرماندار شهرستان رشتخوار  با تبریک ولادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) گفت: اسلحه دیروز در دست شهدا، امروز در دست کارآفرینان و کارگران است.

وی با اشاره به اینکه امروز ما در جنگ با استکبار هستیم، افزود: اقتصاد مقاومتی یعنی اینکه امروز دشمن در جبهه مستقیم با ما به نبرد نمی‌پردازد چرا که امیدی در این راه ندارد و با تحریم‌های اقتصادی به دنبال دست یابی به اهداف خود است.

فرماندار شهرستان رشتخوار در ادامه با توجه به انتخابات پیش رو،  یادآور شد: حضور حداکثری مردم در ۲۹ اردیبهشت، کمر استکبار را خم و دل رهبر معظم انقلاب را شاد خواهد کرد.

وی در پایان با اشاره به رفع مشکلات کارخانه فولاد نور شهرستان رشتخوار و تحویل سند ۴۵ هکتار از اراضی این کارخانه در جمع کارگران فولاد نور رشتخوار گفت: کارگران باید با خلوص نیت کار کنند، تا بتوانیم ایران عزیز را به یک کارگاه بزرگ تولیدی تبدیل کنیم و شاهد بیکاری در کشور نباشیم.

در پایان این مراسم سند ۴۵ هکتار از اراضی کارخانه فولاد نور شهرستان رشتخوار تحویل و مسئولین از بخش های مختلف این کارخانه بازدید کردند.

 

منبع: فرمانداری رشتخوار

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *