۳۸۷ داوطلب نمایندگی مجلس به ردصلاحیت خود اعتراض کردند

دبیر هیات نظارت بر انتخابات استان خراسان رضوی گفت: ۳۸۷ داوطلب ردصلاحیت شده یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان شکایات خود را به دبیرخانه هیأت نظارت انتخابات استان تحویل و رسید دریافت کردند.

محمود رزاقی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: احتمال دارد برخی افراد شکایات خود را در مرکز و در ورزشگاه تختی تهران ارائه کرده باشند که تعداد آنان در آمار ذکر شده لحاظ نشده است.

وی ادامه داد: اسامی داوطلبان تایید صلاحیت شده برای انتخابات میان دوره‌ای خبرگان رهبری در استان نیز اول بهمن ماه به مرکز حوزه انتخابیه در استان (فرمانداری مشهد) ابلاغ می‌گردد.

بر اساس اعلام ستاد انتخابات خراسان رضوی از مجموع ۱۰۵۴ داوطلب نامزدی نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این استان ۴۷ درصد معادل ۴۹۷ نفر از سوی شورای نگهبان تایید صلاحیت شدند. همچنین ۲۷۳ نفر از این افراد رد صلاحیت شده و صلاحیت ۲۸۴ داوطلب نیز از سوی شورای نگهبان احراز نشده است.

همچنین از مجموع ۵۱۴ داوطلب نامزدی نمایندگی مجلس در حوزه انتخابیه مشهد و کلات ۲۶۰ نفر تایید صلاحیت و ۱۱۶ داوطلب نیز رد صلاحیت شدند، شورای نگهبان صلاحیت ۱۳۸ داوطلب در این حوزه انتخابیه را احراز نکرده است.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *